IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

София – завзета от коли! Пешеходците – в стрес!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

98
Примерът на умните
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 5
В Лондон са намерили решението отдавна.Искаш да караш автомобил в централната част на града? За това се плаща допълнително.Таксита? Само определен брой таксиметрови коли могат да се движат в централната част.
отговор Сигнализирай
97
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
Колко нови използваеми паркоместа е осигурила общината? Колко от тях са платени?
отговор Сигнализирай
96
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 19 Не харесвам 4
Някои искат да се върнем в каменната ера. Колите не са проблем и това е повече от ясно. Проблем са хората, расли на село, които сега решават в София как да бъдат нещата с градския транспорт, с организацията на движението и паркирането и къде да се строят нови мастодонти, които да дозапушат движението.
отговор Сигнализирай
95
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
Копирането на чужд опит, както май се опитва да прави Здравков, в България по правило винаги е водело до влошаване на положението и то няма как да не е така, защото копирането на едно нещо изисква копирането и на още "1000" неща, а това не се прави. При това Здравков и други като него лъжат. Това, което се прави в Западна Европа не е спиране на дизеловите коли, както ни лъжат, а спиране продажбата на нови дизелови коли от примерно 2030 година, както предвиждат в Германия.
отговор Сигнализирай
94
Пора
преди 7 години
Харесвам 13 Не харесвам 8
Да сложат годишен данък от 1000 лв на кола която ще се кара в софия (или винетка за града), да пуснат дневни и месечни винетки за каране в софия по 20/100 лв да видите как ще намалеят колите....ама не искат защото ще им намалеят печалбите на бензиностанции/сервизи/пътища и тн.. всичко е вързано
отговор Сигнализирай
93
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 15 Не харесвам 4
Проблемите на София не са колите, а други наистина важни неща: на първо място презастрояването разрешено от подкупни общинари. Това презастрояване води до уж много коли, които реално не са много, но "през 20 метра" спират на поредния светофар. Второто, което бих добавил тук е намаляващия брой места за паркиране, най-вече заради нови сгради, вкл. и тези, които са строени върху паркинги. В другите държави тези проблеми са на първо място и така при тях не се случват задръствания, породени от некадъ
отговор Сигнализирай
92
ФПЧ
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Замърсяване с ФПЧпрез декември и януари замърсяването е 5-6 пъти над нормата81% от отоплението на твърдо гориво19% от неизмитите улици (прах вдиган от вятъра и всичко, което се движи)9% от това, което изгарят двигателите1% други причиниПрез юли и августзамърсяването е в нормите65% заради неизмитите улици33% от това, което изгарят автомобилите2% други-Манипулацията: Средно за една година 57% от замърсяването е заради колите, вкл.и защото се движат и вдигат прахът от неизмитите улици.
отговор Сигнализирай
91
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 15
По гнусен град от София няма и по-големи селя.*** от "кореняк" софиянците няма!!!
отговор Сигнализирай
90
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
Чудесно, пример могат да ни дадат министрите, кметовете и всички политици, като започнат да се придвижват с колела и градски транспорт. Както е прието във Виена и като цяло в развитите общества. Така и техните разходи ще намалеят, което ще се отрази благоприятно не само на града, но и на бюджета. А и би било добра стъпка към печелена на народната любов;)
отговор Сигнализирай
89
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 12 Не харесвам 8
Проблемът не са автомобилите, а тези, които са некадърни да организират движението и паркирането им. Само ще ви кажа, че колите изглеждат много, защото пропускателната способност на улиците и булевардите падна от два до пъти, а някъде и над 5-10 пъти. Въпрос на лоша организация на движението, за което пряко е отговорна столичната община. Лошото е, че те и не мислят да си вършат работата, а вървят по друг път - по пътя на забраните: ще забраним това, ще забраним и онова.
отговор Сигнализирай
Новини