Проблемите не са в тапите, а в контрола! Няма голям ремонт в последните години, на който да не се е налагало в последствие отново да се ремонтира...Да не говорим, че сроковете за изпълнение са изкуствено удължени. Един ремонт за подмяна на тръби на бул Шипченски проход през ноември го завършиха миналата седмица, а това беше участък от 300 метра... На обекта работеха по 5-6 човека за по няколко часа на ден, а задръстванията заради него стигаха до бул Асен Йорданов...
отговорСигнализирай
Много лошо, в цяла Европа градовете си пазят паветата, тук ги сменят с асфалт. Страшна визия, скоро и Царя ще го залеят, ама така е, паветата ако се направят качествено издържат по 20 години без ремонт, ще пресъхне касичката.
отговорСигнализирай
5
ля ля преди 7 години
1111
направете го еднопосочен както Дондуков така и Цар Освободител!!!
отговорСигнализирай
4
до № 3 преди 7 години
200
Е как ще спрат това е най-скъпата боя и най-лошото е,че накрая пречат на едните, а другите поемат рискове като ги ползват, но пък сме "европейци".
отговорСигнализирай
Само да разясня, че в цивилизованите държави властите се стремят да извадят колите в периферията на града, като създадат ефективен и удобен градски транспорт и условия за пешеходци и колоездачи. Нашите брилянтни тикви обаче се стремят да вкарат цялата гмеш в центъра, което няма да подобри нищо, а само ще направи града по-мръсен и по-непроходим от преди.Не рекламирайте подобно безумие като някакъв своеобразен инфраструктурен напредък, защото не е.
отговорСигнализирай
1
Анонимен преди 7 години
271
Не е ли идиотско под заглавието "Лятото идва: Поне 8 тапи запушват основни булеварди в София" да сложите зимна снимка със сняг и булевард без движение
отговорСигнализирай
преди 7 години
преди 7 години
преди 7 години
преди 7 години
преди 7 години
преди 7 години
преди 7 години
преди 7 години