IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Разширяват "Зелена зона" в София, гражданите: "За"


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

91
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Аз съм против всякакви Сини и Зелени зони, но никой не ме пита. Толкова за "гражданите са ЗА".
отговор Сигнализирай
90
До 89
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
В целият град паркирането трябва да стане платено, но на една и съща цена и без ограничения за времето на паркиране. Примерно по 1 лев на час, 24 часа в денонощието, което прави 720 лева на месец.
отговор Сигнализирай
89
До 87 Гост
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Предлагаш половинчати мерки.Като за начало трябва всеки, който е в София, да плаща по 50 лева на ден, само за това, че е на територията на София. После може и за колите да помислим.Друг вариант на същото - вдигане на данък сгради и такса смет примерно около 50-60 пъти спрямо сегашните нива. За апартамент от 60 квадрата - между 12000 и 36000 хиляди според района.Само не знам какво да го бъде с министерствата и другите държавни структури. Това, което те плащат, реално го плащат с моите пари.
отговор Сигнализирай
88
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Е то това е проблема - всичко е разчетено за 1 кола на апартамент макс. Блокът, в който живея, е строен 1970 година и даже са го смятали на 0.5 сигурно. Пълно безумие. Отделно, че явно са разчитали всичко на автобус да се вози, или пеша. Няма място за велоалеи грам. После почнаха и да застрояват още и съвсем отиде, та се не видя.
отговор Сигнализирай
87
За платено паркиране
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
Целият град трябва да стане платена зона за паркиране. 1лв. час за Зелена зона есмешно, трябва да е поне 2 лв/час.
отговор Сигнализирай
86
Презастрояването
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
В София ж.к. Младост беше много добре проектиран и построен, но след 1989-та започна едно ново строителство между блоковете и между кварталите, което съсипа хубавия комплекс. Входно-изходните пътища се задръстиха и запушиха и най-вече единственият голям вход/изход на Младост към Цариградско шосе. "Разширението" от Фандъкова доведе реално до стеснението му и вече 150 хилядния Младост остана с по една лента за вход и една лента за изход към останалата част на София. Преди това бяха по две ленти.
отговор Сигнализирай
85
Гост
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
Проблемите значително ще намалеят с въвеждането на денонощно платено паркиране в целия град като най-работещото решение за борбата с трафика и броя на автомобилите. Годишен стикер за паркиране в определен периметър по местодомуване - за първа кола - 400 лв, за втора кола на същия адрес - 800лв, за втора кола на същия собственик - 1500 лв. и т.н. Извън този периметър 2-4 лв/час. Само така ще освободим улиците за да има бърз и удобен градски транспорт. Платеното паркиране значи контрол, т.е. ще се
отговор Сигнализирай
84
До 83
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Донякъде си прав, но това важи за Центъра на София, където по презумция мястото и без друго е малко. Ела на гости в иначе хубавия квартал Люлин, където допреди 10 години се спираше без проблеми на паркинга на самия блок. Сега се спира по площадки, тротоари и изобщо кой където намери за добре. Паркинга е сметнат в най добрия случай за по 1 кола на апартамент, а те масово в момента имат по 2 +.
отговор Сигнализирай
83
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Измислили са паркингите, но в края на града. Или по метростанции, именно с тази цел - в центъра да не се ходи с кола.
отговор Сигнализирай
82
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
80, не ми обяснявай ясни неща. Сегашната ми фирма е в зелена зона и едно ще ти кажа - места се намират сравнително лесно. Въведе ли се зона, паркиралите коли рязко намаляват и това е факт.
отговор Сигнализирай
Новини