IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Мечтата на главния архитект: Пл. "Света Неделя" без коли


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

13
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До До 12В Германия е много скъпо за по- мръсните коли, независимо от възрастта, особено за дизела 5 пъти повече от бензина, затова и го написах опростено, данъка се изчислява по-сложно. Тук може да се опиташ да си го изчислиш сам на български:lawstudio.me/posts/nemski-danak-nedvizhimi-imoti-danak-MPS-Germania.html В Германия са осъзнали, че онкологията им излиза по-скъпо. А ние, особено последните години, за да предвижваме дебелите си *** по-евтино, тровим себе си, деца си и другите, горейки ниско качествена нафта. За голяма радост на нашите приятели онколозите!
отговор Сигнализирай
12
До 12
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Казваш, че в Германия данъка за колите е в пъти по-нисък от данъка в България.В България за новата ми кола 2000 куб. см. и 140 к.с. плащам примерно 500 лева данък, а в Германия, ако е бензин плащат 40 евро (78 лева), а ако е дизел 190 евро (372 лева). Правилно ли те разбрах? Това може би защото в България заплатите са 20 пъти по-високи от немските заплати ....
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
"....Дизеловите автомобили действително са доста икономични, но отделят токсични сажди и азотни оксиди, за които се смята, че са ключов фактор за смъртта на над 3 млн. европейци всяка година. ..............."***/bg/news/8/es-dizelovite-avtomobili-shte-izcheznat-po-barzo-ot-ochakvanoto.htmlГермания,Закон за данъка върху МПС:................2,00 евро на 100 куб. см. или 9,50 евро на 100 куб. см. за дизелови двигатели, плюс 2 евро за всеки грам емисия на въглероден диоксид на километър, който надхвърля позволената емисия..............
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
Бай Рангеле, че те колко са софиянци, само наследниците на онези шопи с вмирисаните беневреци.Както пише Иречек, къпането за тях е рядко събитие, а някои се къпят два пъти в живота си - когато ги кръщават и когато ги опяват.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
ЗА ВСЯКА ТРОШКА НАД ДЕСЕТ ГОДИНИ - 1000 ЛЕВА ДАНЪК ЗА ВСЯКА ГОДИНА ГОРНИЦА.МАЛКО ЩЕ ПООСКУБЯТ СОФИЯНЦИ, НО ТЕ СА ФРАШКАНИ С ПАРИ.А БРАКМИТЕ ЩЕ НАМАЛЕЯТ, ВЪЗДУХЪТ НЯМА ДА Е ТОЛКОВА МРЪСЕН.
отговор Сигнализирай
8
До 6
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
То разумното е друго за пешеходните зони, но в София няма как да стане, защото едни "много важни да не казвам какви" няма да може да ги карат на работа с колите. Става дума за тези дето работят в Парламента, Министерския съвет, Президентството, разните министерства и агенции, разните съдилища, вкл. и Съдебната палата. Мен ако питат - никакви МПС, вкл. и трамваи и тролеи, в един широк център ограничен от Опълченска, Сливница, Васил Левски, Скобелев, но това няма да стане. Това е центъра на София.
отговор Сигнализирай
7
До 3
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Ти защо си показваш носа извън пещерата? Стой си в пещерата и не пречи на другите да живеят!
отговор Сигнализирай
6
бай Рангел
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Браво! Всички ***,заедно с колите им обратно в аграрния сектор! София - на софиянци!
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 3
Струва ми се добро предложение, пешеходни зони в центъра е нормално в по развитите страни.
отговор Сигнализирай
4
до 1
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
И без евроатлантически гейове.
отговор Сигнализирай
Новини