IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

2 г. след ремонта: Асфалтът на Руски паметник се напука


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

59
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Пълен ремонт, с цялостно изравяне на основата включително, друга фирма изпълнител, цялата сума да платят некадърните изпълнители, плюс обезщетение за неудобствата за времето на новият ремонт. НИКОГА ПОВЕЧЕ ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА НА ТАЗИ ФИРМА! САМО ТАКА МОГАТ ДА СЕ ПОДОБРАТ НЕЩАТА В ТАЗИ КОРУМПИРАНА И ОБСЕБЕНА ОТ МАФИЯТА ДЪРЖАВА!!!!
отговор Сигнализирай
58
клошар
преди 7 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
Важното е да се гепи парата, другото е маловажно.
отговор Сигнализирай
57
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Много важно - той се пука навсякъде, където гербавите ремонтираха.Това новина ли е? На Цариградско като се напука нали го запълниха с битум, и тука така ще направят.Па после пак ще гласуват за бб....
отговор Сигнализирай
56
избирател
преди 7 години
Харесвам 12 Не харесвам 3
Качество гарантирано от Герб и Борисов!!!!!
отговор Сигнализирай
55
Омг
преди 7 години
Харесвам 17 Не харесвам 6
Добре де всички виждаме ,че се краде най много от тоя асфалт и т.н. измишльотини на Бойко и вие най вече софиянци само за него гласувате ,защо ? То от 8 години в София се прави уж нещо и после като мине година -две и става по зле от старото ! Аз лично мразя София да ходя там точно заради тия проблеми ,а камоли да живея там . *** нека да ви крадът още повече , защото вие софиянци плащате най голям данък , а улиците са в окаяно състояние ! Алал да ви е Бойко.
отговор Сигнализирай
54
vlady
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Преместването на трамвая е удачно решение - така има само една конфликтна точка на Скобелев, преди имаше три или четири за различните направления, съответно трамваите и автомобилното движение губеха време във взаимно изчакване и кръстовището се задръстваше в пик.
отговор Сигнализирай
53
vlady
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
До ИнженерПаветата се нуждаят от качествена основа и качествено нареждане от опитен и квалифициран майстор, също на 2-3 години се налагат корекции, които също се изпълняват на ръка и изискват квалификация. Асфалтът при повреда се изрязва с фреза и се полага нов при минимум нискоквалифициран ръчен труд и висока степен на механизация.
отговор Сигнализирай
52
vlady
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
До ПАВЕТА ПО ДОНДУКОВПаветата стават на калдъръм за няколко месеца, ако не се подготви качествена основа и не се наредят правилно от опитен квалифициран майстор. Калдъръмът е още по-зле от асфалт с дупки, само струва по-скъпо, тъй като изисква голям обем ръчен труд и не се поддава на механизация. Добре нареденият паваж струва няколко пъти повече от асфалта и има нужда от корекции веднъж на няколко години, които също се извършват на ръка и не могат да се механизират.
отговор Сигнализирай
51
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
До pipoфирмата вероятно вече е затворила но ..нищо, на нейно място ще дойде друга или на герп или на дпс, да усвои поредният дял от нашите данъци
отговор Сигнализирай
50
Инженер
преди 7 години
Харесвам 17 Не харесвам 2
Проблемът е, че паветата са изключително трайна настилка. 30 години няма мърдане, само едно пренареждане чат-пат. Така всичките фирми-лапачи, които паразитират покрай общината няма да имат работа. Номерът е да се замени с некачествено изпълнен асфалт, който ще се напука след 2-3 години и ще трябва нов ремонт. И така - до края на света
отговор Сигнализирай
Новини