IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Чукат, тракат... по "Дондуков". Шумът – невъобразим


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

20
Иван Пешев
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Петър Събев да каже за моторите дето им слагат нарочно по къси ауспуси за да шумят и тогава да се лови за паветата, мизерници винаги по линията на най-малкото съпротивление нали , и все пак не шумят паветата тракат трошките по тях. И какво ги правите тези павета като ги махнете май се продават някъде безотчетно нали ? И как ще спрете джигитите , ти му правиш да се движи нормално с 80 км/ч той веднага си прави сметка как ще мине оттам с 200 щото колата му е готина, никакъв асфалт за тази ***.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
И как да се строи безшумно ?!Няма начин!После ще е тихо и красиво, изчакайте малко!Стига сте пищели като ...
отговор Сигнализирай
18
излагация
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
Тоя Събев е от асфалтаджийската мафия. Като слагат асфалт крадат повече с некачествени смеси, а от паветата не може да се краде.
отговор Сигнализирай
17
До 16
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Всъщност шумът от колите каращи по релсите на трамвая е доста по-силен в сравнение с шумът от колите каращи по паветата и това е лесно обяснимо. Скоростта е различна и съответно двигателите издават различен по сила шум, както и това, че релсите си подрънкват и то не само когато колите преминават между две релси. Ако си мислиш, че ако сложат асфалт, същите шофьора, които сега карат по релсите, няма пак да го правят, значи си много наивен. Само скоростта ще е по-висока и съответно с по-силен шум.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 6
значи просто не си на Дондуков.Единственото когато колите карат по релсите на трамвая е малко по-тихо. Това се случва само нощно време. Но пък тогава има едно дразнещо притропване, когато минава от релса на релса. Малко като влак, както се чува.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 8
Слушам го в момента от какво е шумът на преминаващите автомобили по паветата. Ами шумът си е почти изцяло от двигателите на преминаващите МПС и много малко от шумът е заради паветата. При асфалт, ако колите карат със същата скорост (а то няма да е така), шумът като цяло ще е съвсем малко по-слаб. На Дондуков и ул. Бачо Киро има един 30-40 метра асфалтиран участък и до него са павета. Няма разлика между шумът от една кола преминаваща там по паветата и по асфалта. А в какво състояние е асфалта, да
отговор Сигнализирай
14
един друг
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
На 2:22 в ляво се вижда една кола, която пуши прекомерно. За такива нещо няма ли да се направи?
отговор Сигнализирай
13
Мирослав
преди 7 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
Само търсят глупави сензации. Да идат да измерят шума на Сточна гара, там павета няма. Причината за шума не е паважа, а в прекалено големият трафик. Трябва да се промени организацията на транспорта, така, че автомобилите, които нямат работа в центъра, изобщо да не влизат там. В момента в северната половина на София няма никакви пътища, всички трябва да минават през центъра. Оправете улиците и изведете транзитното движение от центъра - бул. Първа Българска Армия, ул. Резбарска, връзките със ССТ.
отговор Сигнализирай
12
boby
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Шума достига 90 децибела, което при норма 65 било с 35 децибела над допустимото. Ми 2 клас кой да учи?
отговор Сигнализирай
11
Циклоп
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Ами много ясно, че при ремонт ще има шум
отговор Сигнализирай
Новини