IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

За или против? "Зелена зона" в София скача с 4 500 места


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

22
53460
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 6
Най-добре е т.нар. реки в София да ги покрият и да станат паркинги. И без това само рзансат смрад и зарази. А като паркинги ще поемат огромен брой коли. С едни пари - две блага за града ни.
отговор Сигнализирай
21
Край
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 5
Знае ли някой за кола дето не е минала преглед. България е единствената държава дето регистрира откровена скрап като кола. *** били сме бедни за това - май повечко сме прости и не чак толко бедни.
отговор Сигнализирай
20
Край
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 4
Колите в София трябва да намалеят - града е задръстен, едва се движат колите, паркирани са навсякъде, въздуха ужасен. Свободни терени за паркинги почти няма.1. затягат се прегледите2. повсеместно платено паркиране САМО на законните места;3. качване на данъка за колите в десетки пъти;4. с парите от предните точки - СИЛЕН градски транспорт.Горните 4. нормалните народи са ги възприели за нас - не знам
отговор Сигнализирай
19
До 22
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 6
Разбира се, че ще има повече!Ще изчезнат:1. Тези, които имат работа за един час, но си държат колите там цял ден, докато се шляят,2. Тези, които биха могли да дойдат с метро, но понеже им излиза на една цена, си търкалят колата,3. Трошките, които не са в движение, но си стоят там от години,4. Наглите, паркиращи по тротоари и треви (те ще изчезнат заради засиления контрол, не заради плащането пер се)Само от раз се сещам за тия, сигурно има и други.Факт е, че в зоните има места!
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
"За"!Не само в Лозенец! Вече и в Младост стана невъзможно да се паркира!В Бизнеспарка има метростанция, има и огромен многоетажен паркинг. Стои празен (защото се плащат някакви 2-3 лева на ден) и хиляди служители всеки ден запълват с колите си буквално всеки сантиметър свободна плочка или тревичка! Хората, които живеят там нямат никакъв шанс да паркират близо до дома си.Разбира се, че паркирането трябва да стане платено с преференциални цени за живущите там!
отговор Сигнализирай
17
до 18
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
Щe ти кажа пък аз какво видях в Будапеща. Трамваите се движат с около 60 км в час и са нещо страшно за гледане на виражите (имат и такива). Веднъж видях как някакъв беше спрял не на трамвайните релси, а близо до тях. Трамваят въобще не намили, отнесе нахалника като бръмбар сламка. Не зная какво е станало след това, но явно законът пази градския транспорти и нтересите на гражданите от някакъв си самонадеян нахалник, който си позволява да пречи. Тук е точно обратното.
отговор Сигнализирай
16
до 17
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
Именно, трябва да се сложи някакъв ред в паркирането. Било финансови прегради, било друго. Не може всеки да си спира където си иска, все едно че е на нивата си на село.Тук никой не се съобразява с другия, а няма и никакъв контрол и санкции за виновниците.Свидетел съм редовно на автомобили спрели на трамвайните релси, шофьорът слязъл да си купи цигари примерно, ватманът изнервен тропа, хората в трамвая негодуват. Оня необезпокояван се връща и показва среден пръст на ватмана.
отговор Сигнализирай
15
опетков
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 9
София открай време си беше пълна със селяни, дори и родените там. В цял свят в големите градове общините събират пари за пакиране в централните части. Може да се спасите само ако официално признаете София за село, каквото си според обитателите и е.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 14
Наистина като се замисля на хората от провинцията са им нужни коли за да дойдат до София, било на лекар, било по административни дела.Интересно на софиянци защо толкова много им се налага да имат коли, още повече че нямат и къде да ги паркират.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 12 Не харесвам 8
Такова чудо, семейство да има по 4-5 автомобила има единствено в България. Може би е от комплексарщина, може от друго - не знам, но е факт.В нормалните държави, хората имат по един семеен автомобил. При това с катализатор задължително.Тука всеки който има 1 000 лв може да си купи някаква трошка и да си мисли че има кола. Освен това в град, в който има развит градски транспорт с малки интервали на движение, покриващ почти всички квартали, а освен това и метро, няма чак такава нужда от коли.
отговор Сигнализирай
Новини