IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

След лек удар на автомобил: Групов бой в "Люлин"


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

43
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 36 Не харесвам 4
Вчера във Варна един направи обратен завой току пред мен от паркинга на магазин Близо,когато му направих знак какво прави,с ръце нагоре ,въпросително,започна да ме гони с колата си ,настигна ме ,псува,вика,ако беше слязъл да удря върху капака на колата и стъклото,щях да дам газ и да го прегазя,какво друго да направя,като съм жена да ме бият ли...газя го и толкоз ,да ме съдят после...объркала съм *** на колата от стреса!
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 17 Не харесвам 6
Също там ми се е случвало да ме изпреварят и да набият спирачки пред мен.
отговор Сигнализирай
41
Стара поговорка
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Ако те ударят отзад е на пари, а ако те ударят отпред е на бой :)
отговор Сигнализирай
40
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Зкривай и дърпай шалтера!
отговор Сигнализирай
39
Да бе
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 7
Заповед от боко,от утре вместо групов бой-групов секс.
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 19 Не харесвам 0
Най-вероятно в втората кола са пътували поне трима от Филиповци, които правила не знаят, неграмотни са и т.н. Откъде да знаят, че светне ли червено трябва да спрат, те с каруците не спират, та с кола ще спрат. После станало каквото станало, лошото е, че такива случаи ще зачестяват, защото все повече стават колите шофирани от неграмотни от гетата.
отговор Сигнализирай
37
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
Принципно при кръстовище регулирано със светофар, би трябвало светне ли зелено, всички да тръгват, а не да чакат предишният да тръгне, както е в България. Пак принципно, светне ли жълто, трябва да спираш, а не да си 5-та 6-та кола, която преминава след светването на жълтото. То на теория е така, но на практика с тази изключително лоша организация на движението и паркирането в София, щеш не щеш започваш да нарушаваш леко правилата, използвайки поне вратичката, която ти дава закона за преминаване
отговор Сигнализирай
36
ШОП АКЪЛ ИМА ЛИ
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 15
К`ВО МИ ВЛИЗА В РАБОТАТА, ЧЕ НЯКАКВИ ШОПИ СЕ МЛАТЯТ. Ами да се млатят, като им е толкова акълът.
отговор Сигнализирай
35
Закон - ЗДвП
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
При градски условия всяко кръстовище е различно. При някои даже и да си с предимство почти спираш преди да преминеш,но при по големите улици и булеварди с натоварено движение, всяко намаление на скоростта от колите движещи се по пътя с предимство, само задръства повече движението и е предпоставка за катастрофи. Ако чакате да се получи дупка между колите по пътя с предимство,за да преминете,защото сте без предимство,но всеки като наближи кръстовището силно намалява скоростта, ще си чакате до утре
отговор Сигнализирай
34
Закон - ЗДвП
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Чл. 47. Водач на пътно превозно средство, приближаващо се към кръстовище, трябва да се движи с такава скорост, че при необходимост да може да спре и да пропусне участниците в движението, които имат предимство.Това е, което пише в закона за "намаляване" преди кръстовище. Очевидно е, че ако се движиш по пътя с предимство, законът не изисква никакво намаляване на скоростта преди кръстовището. Същото е и ако по пътя с предимство няма коли - законът пак не изисква намаляване на скоростта. За градск
отговор Сигнализирай
Новини