IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Ремонтът на "Орлов мост" свърши, но търпение! Асфалтът стяга!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

26
Димитър Борисов
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Нека превърнем София в Европейски музеи на историята и красотата. Историята я имаме само трябва да я съхраним. Но има много недовършени сгради от 40 години стоят занемарени. Сигурно е необходимо закон, когато собствениците до три години не довършват сградата, съвета да я довърши и да им стане съсобственик, или да им я продава на изплащане. Има красиви сгради които трябва да се освежат и боядисат. Но има и по-грозни от кокошарник които трябва да се събарят и то те са в центъра.
отговор Сигнализирай
25
Димитър Борисов
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Когато се прави ремонт и е възможно, да се разширяват улиците и да се слагат велоалеите отделно от тротоарите и да са по широки за да може да се изпреварва. Също трябва масово изграждане на няколко етажни паркинга, както и по улиците повече места за паркиране. Защото места за паркиране няма, тротоарите се разрушават от паркиралите по тях автомобили, но всяка година се увеличават с хиляди бройки автомобилите. Необходими са много транспортни подлези и надлези но без да има по тях светофари.
отговор Сигнализирай
24
Димитър Борисов
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Освен на орлов мост, на всякъде трябва да се спазва технологията. По добре да се изчака колкото е необходимо за да се пусне в движение, отколкото веднага да го пускат и да станат дупки и коловози върху асфалта. Министерството на културата разрешава да се събарят сгради с история, но за паветата се правят на интересни. Защото от паветата освен че се вдига много шум, се разбиват автомобилите. Паветата са не нужни и пречат. Като се правят ремонти трябва всичките трамвайни линии да са широки.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
От павенцата още по-яко се краде. Вадиш, хвърляш обратно и кешираш. За справка бул. "Дондуков". С асфалт и с павенца едни и същи милиони останаха. Долна държава.
отговор Сигнализирай
22
Данче,
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Отиди да провериш ремонтирания бул. сливница между к.величков и моста на захарна фабрика.Има наченки на коловози в дясното платно. А беше ремонтирано миналата година
отговор Сигнализирай
21
Циклоп
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
Може и молебен да направите . Къв е тоя асфалт дето стяга 48 часа ?Това да не е хоросан
отговор Сигнализирай
20
sport
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
едни такива странни растения - от фугите на павенцата, които подчертавам създават приятно чувство. Обаче няма кой да се самосезира, ако напиша в електронно деловодство ще ми обърнат внимание, както последния път - чаках три месеца, накрая трябваше да намеря връзки за да се задействат. Защото в тази държава, а общината не е по-различна всичко е така. Правим електронни портали, за да отчитаме дейност. Правим тротоар за чудо и приказ за да резнем лентичката, а после нека буренясва...
отговор Сигнализирай
19
sport
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
А кога ще оправят вълните и в северното платно? Баси и некадърниците. Да не говорим, че отпуските свършват... Баааси и трагедията са тия.OFFTOPICВчера се прибирам с метрото. Не знам на колко станции има ескалатори, които те изкарват директно на тротоара, но аз слязох на такава "Дружба". Изненада - ескалаторът не работи - ама поставен там, вероятно става въпрос за някакво "усвояване". После вървя си по тротоара, който е направен много красиво, но .... трябва и поддръжка. Навсякъде прораснали
отговор Сигнализирай
18
ksarax
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Кражби или не, простата истина,е че не можем да правим пътища
отговор Сигнализирай
17
abc
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Основен ремонт на път в Япония с прекарване на канализацияhttps://youtube/watch?v=fnXNefDarjM
отговор Сигнализирай
Новини