IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Платеното паркиране в София с 21 000 места. Нужни ли са още?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

31
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
"Тепърва ще правим анализ къде са отишли тези автомобили"Стоят си в крайните кварттали. От Понеделник колегите в Лозенец вече не идват на работа с колите си, а ползват градския транспорт, който им е и по-удобен.
отговор Сигнализирай
30
Софиянец
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
До #29Паркирането е услуга?Да ,когато заплащайки за тази услуга получаваш паркомясто.Когато паркираш където намериш това не е услуга.
отговор Сигнализирай
29
Спри автомобилите!
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 6
Денонощно платено паркиране в целия град e най-работещото решение за борбата с трафика и броя на автомобилите. Годишен стикер за паркиране в определен периметър по местодомуване - за първа кола - 400 лв, за втора кола на същия адрес - 800лв, за втора кола на същия собственик - 1500 лв. и т.н. Извън този периметър 2-4 лв/час. Само така ще освободим улиците за да има бърз и удобен градски транспорт, ще намалим шумовото замърсяване и замърсяването на въздуха.
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
21 000 места, по 2лв на час, да го сложим грубо 10 часа на ден, 400 000 дневно, 10 милиона месечно.Къде отиват парите? С тези пари, трябва всеки месец някъде из града да се пръква 5 етажен общински паркинг.
отговор Сигнализирай
27
perekly
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Зони за платено паркиране , трябва да има само в централна градтска част. В обособените жилищни райони е необходимо да се забрани да има офиси в кооперации и блокове за живеене. Както и строителството да се съобразява-брой апартаменти-брой парко-места. но това не изнася на никого. Целият град да стане зона-пак ще има проблеми.
отговор Сигнализирай
26
До Софиянец
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 6
Паркирането е услуга, за която се плаща. Прочети това изречение няколко пъти.
отговор Сигнализирай
25
Калин
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 7
До ???Пич, как общината е създала проблемът, след като има семейства с няколко автомобила, живеещи в гарсониера? Столицата не е оразмерявана за толкова автомобили.Живея в Яворов, точно където от вчера разшириха зоната. Прибирайки се пеша от работа сияех, наблюдавайки как по улицата няма непознати автомобили, а само такива на съседите.Също - защо да трябва да имаш паркомясто?!? Колата не е привилегия, а лукс. След като можеш да си го позволиш, трябва да можеш да плащаш за него!
отговор Сигнализирай
24
???
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 5
Очевидно е, че проблемът с паркирането го създаде общината, т.е. кмета и екипа му, а после кмета и екипа му, задълбочиха проблема с платените зони за паркиране. Някои доста наивни се радват, че сега тротоарите били свободни. На какво се радвате, че плащаме допълнително за нещо, което и без да плащаме допълнително трябва да го има?
отговор Сигнализирай
23
Софиянец
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
До #18Прочети какво съм написал.Прочети го пак.Сега по-ясно ли ти е?Ти ще държиш ли в джоба си телефон без обхват плащайки ,ако ще и 30ст. на ден ,както се заяждаш с мен елементарно?Не е въпроса в парите , а в това че НЯМА УСЛУГА...
отговор Сигнализирай
22
Истината
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Докато не разберете, че по закон няма връзка между платеното паркиране и редът в паркирането, все така по-зле ще става. По закон кметът е длъжен да осигури ред в паркирането на територията на цялата община, а не да лъже, че ред може да има само в платените зони за паркиране. За това поведение на фандъкова, трябва да подаде оставка.
отговор Сигнализирай
Новини