IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Фандъкова обеща: Без дизелови автобуси в София


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

31
строежи....
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Строят метро, голям обект, излиза камион натоварен с пръст, покривало, 2-*** му мият гумите от двете страни.Въртя се около бизнес парка в София, нова сграда, частен проект, излиза камион, 2-*** с по една метла чистят зад него.Минавам по симеоновско, частен проект, но с по-малко контрол, пътят е целият в прах, там дори не метат, И двете ленти чакат дъжд да ги отмие....
отговор Сигнализирай
30
Men
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 6
До до МЕННе съм, само че дъртите таралясници са опасни и замърсяват и това е факт! Един бил на газ, друг на метан- само дето 90% са слагани от разни гаражни разбирачи, а всичките тия таралясници горят яко масло и антифриз. А решението е просто - нормални технически прегледи и високи данъци. Ще е от полза на всички - няма да има задръстания, въздуха ще стане по-чист.
отговор Сигнализирай
29
до МЕН
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Всяка втора дума ти е за старите коли.Ти да не си дилър на автомобили?
отговор Сигнализирай
28
Men
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
До АнонименДрън дрън, истината е една - парното и тока трябва рязко да поевтинеят, данъците на стари коли да се вдигнат пъти и градския транспорт да се поооправи още малко.
отговор Сигнализирай
27
до 23
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Само да добавя ,че експертите на ЕС може да имат доста "таланти" за мнението си.Знаеш какъв свят обитаваме.
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Защо си мисля, че нов и рециклиран са противоположности и не може да е нов рециклиран?
отговор Сигнализирай
25
до 23
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Мнението трябва да се защитава.Може и да е правилното.А на София приоритет трябва да са и Трамваи ,Тролеи и Метро,другото е запълващо вакума.Не съм от София ,напълно независимо мнение си е.Просто цялата епопея с дизелБАНА ми звучи ненормална,все пак горивото е по икономично за километри пробег ,а от там и емисиите му може да се смятат по друга формула.Както и да е със здраве ,най важното.
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Смотаната но крадлива Кметица защо не признае причината за замърсяването по принцип? Ниския стандарт, Сивата икономика, източването на ДДС, кражбите от всичко, корупцията, ниското заплащане са причина да се купуват старите коли от ЕС. Ако се направи лизинга на новите коли нормален, ако бензина е на нормална а не надута цена, кой ще кара дизел??? Хората купуват дизели защото разхода е по-малък, но поддръжката по-сложна. А кой ще следи за качествата на горивата? В сравнение с дизела в ЕС, нашия е
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 5
В цял свят се опитват да намалят вредите от двигателите с вътрешно горене по един или друг начин, напук на петролните компании и лобисти, дори и китайците полагат ОГРОМНИ усилия, но наш *** си държи да му пуши и да се трови... Манталитет, какво да го правиш...
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До до 14добре е да се знае, че не си химик, щото си толкова упорит, че има хора дето ще си помислят, че явно разбираш повече от експертите на ЕС.
отговор Сигнализирай
Новини