IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Къде е "велоалеята на смъртта" в София?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

24
Истината
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Истината е, че в София всички велоалеи нарисувани върху тротоар или платното за движение, трябва да се премахнат, а велосипедистите да си карат както е по закон - по улиците. По тротоарите закона разрешава велосипеди само на деца до 12 години и така и трябва да бъде. Не върви заради 500-1000 човека, да страдат два милиона, както е сега. Фандъкова очевидно не знае какво да прави и най-добре е да подаде оставка.
отговор Сигнализирай
23
+++
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
Точно на този завой на Раковски, с което започва видеото, тролеите едва успяват да завият, ако отсреща има колона. Много ми е интересно как тролеите ще минават там след като пътя е стеснен заради глупaвата велоалея?!
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 7
Раковска, която и без друго е тясна (щото все няако я е спрял, я зарежда магазин), с тая велоалея я направиха от 4-лентова на двулентова.А най-малоумното е, че на същата улица има тролейбусни спирки и пешехоцди и велосипедисти се засичат.И защо има такива гризи за велосипедистите (които не плащат данъци), а няма за колите, на които общината им прибира данък?
отговор Сигнализирай
21
Дръндер
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 8
На тия дето говорят против велосипедистите един съвет! Затваряйте си *** уста като не знаете за какво говорите!
отговор Сигнализирай
20
някой
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Второ: липса на паркинги на ключови метростанции. Това също би решило част от проблема. Доста пари се наливат от зоните, нека най-после да се използват по разумен начин и да подпомогнат трафика в града. Трето: Метрото също трябва да се движи на по-малки интервали през двата пика, сутрин и вечер. Миналите сте вече границата за нормална услуга и това отказва част от пътуващите. Четвърто: зимата почиствате ВСИЧКО! Защото новите ви велоалеи ще останат затрупани, това сме го виждали.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 5
София или някой друг град никога ама никога няма да станат рай за велопедистите . Нито архитектурно нито манталитета ни позволява този лукс . При положение , че една лека кола струва колкото една месечна заплата ни чакат още повече проблеми .
отговор Сигнализирай
18
някой
преди 7 години
Харесвам 12 Не харесвам 3
Много удачен момент да пуснеш новите велоалеи... средата на Октомври. Те зимата велосипедистите на върви се движат по улиците, ама нали парите трябва да се усвоят. Първо: оправете градския транспорт, спешно. Зима идва. Нека се движи на разумни интервали, а не хората да го чакат по 30 мин. в снега и да не може да побере всички желаещи. През зимата така и така една част от автомобилите няма да се движат, нека тези хора да видят предимство в този транспорт, така може и през лятото да го ползват.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 6
Фандъкова очаква от ***, холандски манталитет? хахахах - ПРЕГРАДИ!
отговор Сигнализирай
16
глупост
преди 7 години
Харесвам 15 Не харесвам 5
Това изобщо не е вело алея, а е част от платното. Дори да се поставят колчета, колите ще ги избият за няколко дни, особено на завоя. Поредната БГ глупост, само фандъкова ще дрънка, че удължава вело трасетата...
отговор Сигнализирай
15
Помийна Яма
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Всички да ги няма, Бай *** си е Бай ***,ще кажеш ти на Бай *** къде да паркира..Елате да видите в Студентски град велоалеите са за тротинетки и се ползват за паркоместа, но парите се водят усвоени.*** държавица с още по мръсни хорица.
отговор Сигнализирай
Новини