IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

30-40 км/ч над разрешеното! Камера на Околовръстното ще лови джигитите


Обратно в новината

Коментари Коментари

64
Виктор
преди 7 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Те хубаво слагат камери но поне едни лампи да сложат там нищо не се вижда и знак за камерата не са сложили това е *** работа.
отговор Сигнализирай
63
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 20 Не харесвам 9
90 км/ч е за двулентов път с едно платно за движение, каквито са повечето пътища в България, но е безумно малко за многолентови пътища, с две отделни платна за движение. Околовръстното е с осем ленти в две платна, но... 90 км/час, тук-там и 40-50 км/час. Не е изненада, че шофьорите масово нарушават правилата там.
отговор Сигнализирай
62
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 19 Не харесвам 9
Има много места в София, където на широки улици и булеварди, с по две отделни платна за движение, където е безопасно да се движиш с над сто км/ч, но ограничението е като в населено място 50 км/ч и съответно задръстванията са поне двойно по-големи. Околовръстното е подобен случай и май си правят хранилка за глоби на КАТ.
отговор Сигнализирай
61
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 15 Не харесвам 6
За тези 28 години след 1989-та, в София се застроиха повече паркоместа, отколкото се създадоха, а живеещите в София се удвоиха, колите сущо се увеличиха доста. Ако имаше мисъл в действията на управлявалите и управляващите в София, досега щяха да са изградени толкова паркинги, че можеше да няма коли по улиците и нямаше да има тези огромни задръствания. За Околовръстното на София е ясно, при 4 ленти, скоростта трябва да е поне 120 км/час. Там е по-безопасно и от магистралите в България.
отговор Сигнализирай
60
Иво
преди 7 години
Харесвам 13 Не харесвам 7
В Германия са си решили проблема по следния начин - дават правото да си направиш фирма и да инсталираш камера. Камерата не е задължително да е обозначена и видима, даже повечето са добре маскирани. Държавата взима процент от глобите (мисля че 30%), останалите са за фирмата. Никой не смее да си позволи да кара с превишена скорост. А тук какво? Обявяват в новините къде слагат камерата, за да знаят всички и да намаляват само и единствено там. Живеем в абсолютно пародийна и глупава държава!
отговор Сигнализирай
59
До 55
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Зависи какво разбираш под полза. Ако целта е повече глоби, си напълно прав. Ако целта е по-голяма безопасност на пътя, тогава явно грешиш.
отговор Сигнализирай
58
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Истината е, че не колите в София са много, а организацията на движението и паркирането се влошава всяка година и това доведе до огромните задръствания в цяла София. Един от елементите на тази организация е разрешената скорост. Парадоксът е, че намаляването на разрешената скорост почти винаги увеличава катастрофите. Дру елемент са светофарите, които почти винаги създават задръствания на места, където преди светофарите не ги е имало.
отговор Сигнализирай
57
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 7
Намаляването на разрешената скорост, намалява и пропускателната способност на пътя. Ако при 110 км за единица време минават примерно 100 коли, то при 80 км/час ще минат примерно 80 коли и ако това са по-малко от колите, които искат да минат там, става задръстване, което също намалява скоростта и става още по-голямо задръстване и т.н.
отговор Сигнализирай
56
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Последният път когато минах по Цариградското карахме всички с 30-40 км/час чак до разклона за Младост и Дружба. Иначе когато няма задръстване си карам с 80 в най-лявата лента и рядко някой кара по-бързо, в една колона си от движещи се с еднаква скорост коли.
отговор Сигнализирай
55
Х
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
До Анонимен 43, абее малко си се объркал, не ограниченията създават задръстванията, а масово спящите шофьори. Освен това май не си карал скоро по Цариградско, там в лявата лента хората не карат с под 100
отговор Сигнализирай