IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

София – зелена зона! Скоро и около ВМА, Зона Б-5 и Красно село


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

58
до зонаджиите
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
ако не беше за пари, щяха да направят зоните в цяла София, а за живущит в района - винетка за 20лв. Хем няма да мрънкат и ощетяват, хем ще си взимат от прушълците, хем ще стимулират ползването на гр. транспорт....ама НЕ, дай и по 200лв. да дереме!...и н е въпроса ИМАМ ли 200лв да дам щом карам кола, а ЗАЩО да ги давам, на какво основание???основания за данъци, затраховки, винетки, акцизи се намират тук-там, но за това паркиране не намирам причина!
отговор Сигнализирай
57
ддд
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 3
Много разбирачи има. Ако говорим за Крива река само живущ в квартала може да разбере какъв е проблема. Да си ограден от болници и зона около тях, а вътре презастроено и продължават строежите. гсм номера по предните стъкла ако имаш късмет и прочие. АД АД.
отговор Сигнализирай
56
Нов Софиянец
преди 7 години
Харесвам 17 Не харесвам 18
Не се учудвам, че панелкаджиите протестират срещу наложени по цял сват норми. Както отдолу вече казаха, една от основните цели на зоните е да НАМАЛЯТ ТРАФИКА!!Ако някой реве срещу 200лв винетка за паркиране на година, просто не трябва да кара кола! На същите тези им се вдигал разхода от фарове и пр.глупости.
отговор Сигнализирай
55
Гост
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 9
"Обществени многоетажни паркинги" е един мит:1. Намерете парцел в кадастъра2. Стойност на парцела.3. Стойност на строежа.4. Стойност на поддръжката.5. Стойност на охраната.6. Дотук се вижда, че не може да е безплатно ползването му - а ако наоколо е безплатно паркирането, колко ще влязат.7. Ако входно/изходната пътна инфраструктура към такъв паркинг е под прозореца ти т.е. денонощен шум и мръсен въздух? - Никога няма да мине обществено обсъждане.8. Не се намалява трафика, а се стимулира!
отговор Сигнализирай
54
Терсенето
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Преди 20 години правихме подземни гаражи във района на олимпияхале във Мюнхен. 300 метра подземен гараж за две коли във гаражна клетка на 2 нива:)))
отговор Сигнализирай
53
Нов Софиянец
преди 7 години
Харесвам 19 Не харесвам 24
Зони трябва да има дори и в жилищните квартали, а за изброените места е крайно наложително!!Всеки е свикнал да ходи с кола и да паркира на 5м от там за където е тръгнал (включително и аз). Но напоследък, когато имам работа в центъра, все по-често предпочитам градски транспорт или колело...Ми не е лошо!!НАВСЯКЪДЕ, където направиха сини и зелени зони, едно време беше АД. Сега си е съвсем нормално за паркиране.Абсолютно съм съгласен да давам по няколко стотин лв на година за паркиране!!
отговор Сигнализирай
52
Гост
преди 7 години
Харесвам 20 Не харесвам 9
Почти никой тук не е разбрал смисъла на платеното паркиране. Смисълът е да намали трафика, а не да осигури места за паркиране! Като трябва да плащаш извън района около дома ти и освен това си ограничен и по време, се замисляш дали да ползваш колата.
отговор Сигнализирай
51
123
преди 7 години
Харесвам 31 Не харесвам 15
После отново гласувайте за ГЕРБ и кмет на ГЕРБ, докато не ви смъкат кожичките от гръбчетата, няма да мирясат!
отговор Сигнализирай
50
Истината
преди 7 години
Харесвам 33 Не харесвам 8
Никъде по света не започват с дране на шофьорите с платени зони за паркиране. Навсякъде по света първо правят паркинги, оправят си градския транспорт, оправят си организацията на движението и паркирането и ако това не помогне, чак тогава се отива към платени зони за паркиране. Само в България се застрояват паркинги, влошават се орагинзацията на движениети и паркирането, както и градския транспорт и се започва с въвеждането на платени зони за паркиране, а стадото се убеждава само да си ги поиска
отговор Сигнализирай
49
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
В Мадрид под всяко по-голямо кръстовище има подземен паркинг. Във Варна пред Катедралата -нищо, а може да се направи паркинг който да поеме всички коли и старата част да стане 100% пешаходна зона.
отговор Сигнализирай
Новини