IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Таксиджии: Как да поддържаме колите със стотинки?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

37
extremist
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
"Себестойността на 1 км е около 90 стотинки" - ИНТЕРЕСНО , ЩО ЛИ НА МЕН МИ ИЗЛИЗА ПО-МАЛКО ??? И АКО СЕБЕСТОЙНОСТТА Е 90ст/1км. КАК ВЕЧЕ ДВЕ И ПОВЕЧЕ ГОДИНИ ПОДДЪРЖАТЕ ТАКСА 79ст/1км ??? (ЯВНО ИЛИ ЛЪЖЕТЕ ИЛИ ПЕРЕТЕ ПАРИ ИЛИ ИМАТЕ БОГАТ СПОНСОР , А)
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Да освободят цените и да им гледат сеира. Ама да пуснат и Юбер да работи!
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
Алоууу,бакшита,вместо натодъцът да протестира за минимална заплата и пенсия,чичо бакш ми реве.Смятай,баце,ква държава сме!@@
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Аз пък искам само да получавам пари, без изобщо да работя!
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
В белите вропейски държави, стандарта за таксиметров автомобил е Мерцедес Е - класа. В Гърция за да станеш таксиметров шофьор трябва да платиш около 100000 евра, като лиценза може да се наследява. Затова там таксиметровите шофьори са краен брой, с безупречни автомобили, вежливи и предоставящи услуга на цена, сравнима с тази тук.Тук 50% от малолитражките са директно за скрап а още 40% са неизправни и подлежат на спиране от движение. Предлага се услуга без качество, на висока цена от съмнителни..
отговор Сигнализирай
32
попмат яко
преди 7 години
Харесвам 25 Не харесвам 1
Сипва метан за 18лв и кара двеста километра. Само с един средно дълъг курс от 15 километра си избиват 18те лева. И му остава гориво за 185километра. Каквито и поддръжки да имат печелят. Ако не печелеха нямаше да ги има навсякъде.
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 12 Не харесвам 3
Решениетио хора е свободният пазар....т.е компаниите предлагащи най приемливи цени на потребителя. Ако има конкуренция цените се регулират от търсенето и качетвото на предлаганото. Но.....в България е все още монопол на една вече остаряла таксиджийска индустрия. Затова изгониха Юбер. В Канада, спец. Монреал където живея решиха много бързо проблема. Хората избират му Юбер и такси. И качеството се подобри и бързината на услугата.....и цените. Все пак потребителя решава коя услуга ще ползва...
отговор Сигнализирай
30
Истината
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Няколко истини, които повечето пропускат.Освен цена на километър има и първоначална цена, цена на повикване, цена за престой и т.н.Таксиметровата фирма, към която са определя цените и те не могат да ги вдигат сами, както пишат няколко човека тук. Самостоятелните таксита са малко и повече приличат на копърки, отколкото на таксита.В себестойността на 1 км/превоз влизат освен горивото и лизинговите вноски, застраховките и др. Такси от 70000 лева и лизинг за 5 години е с 1170 лв. месечна вноска
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Тия нахалници ми писнаха.
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 25 Не харесвам 1
Ааааа, ама разбира се, че е "услуга лукс"! То си е направо върхът на сладоледа да ви вози пушещ чичко по потник, в 30 годишна "каляска", а от радиото да се лее новия хит на Азис... ама вие като не разбирате от лукс, кой ви е виновен, а?
отговор Сигнализирай
Новини