IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Има ли политическа воля за решаване на столичните неволи?


Обратно в новината

Коментари Коментари

16
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Градският транспорт в София е толкова разреден и орязан, че е престъпление да има бус ленти за него. Даже и по Цариградско шосе, където минават много линии на градския транспорт, бус лентите си стоят празни почти през цялото време.
отговор Сигнализирай
15
софиянец
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Този Божков май още го държи от нова година. Какви бус ленти го гонят. По поне 80% от трасетата на градския транспорт това е невъзможно. Просто е тясно и има само една лента за движение. Решенията за София ще си останат ***, бавни и нелогични, защото се правят от некадърници и бездарници.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 5
До Пак ни лъжатАЛО РОМАНА ПРИ ДЪРВЕНИТЕ ФИЛОСОФИ НА 4-ТИ КИЛОМЕТЪР БЛАГОДАРЯ!
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Забравят се и задръстванията, които са по вина на кмет и общинари. Колите в София са малко сравнено с други подобни градове по света, но по света имат нормална организация на движението и паркирането, която в София я няма и това води до задръствания и по-голямо замърсяване от колите чакащи по чужда вина в задръстванията. При нормална организация, замърсяването от колите ще падне от сегашните 10-15 мкг/м3, на 4-6 мкг/м3.
отговор Сигнализирай
12
Пак ни лъжат
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
От друга страна към замърсяването от двигателите на колите, прибавят и замърсяването от мръсните улици, защото когато се движат, колите вдигат прахът от неизмитите улици, значи замърсявали и така. Удобно се забравя, че по-голямата част от този прах се вдига във въздуха от други - вятъра на първо място, както и всичко, което се движи - трамваи, тролеи, автобуси, ел.коли, колоездачи, пешеходци и т.н., а и метлите, с които уж метат улиците едни там. Забравят се и задръстванията, които са по вина на
отговор Сигнализирай
11
Пак ни лъжат
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Интересен е манипулативния начин, по който в това представяне на резултатите се опитват да докажат, че колите са най-големият замърсител с фини прахови частици в София. Първо използват усреднени резултати за цялата година, а отоплението с твърдо гориво е сезонно и различно в различните студени дни и така смъкват в пъти размера на замърсяването от твърдото гориво. От друга страна към замърсяването от двигателите на колите, прибавят и замърсяването от мръсните улици, защото когато се движат, колит
отговор Сигнализирай
10
Пак ни лъжат
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Отоплението с твърдо гориво е най-големият замърсител и само когато го има, замърсяването в София е над нормите. През лятото замърсяването с фини прахови частици е в нормите. Вторият по големина замърсител са неизмитите улици, а двигателите на колите замърсяват 2 пъти по-малко от неизмитите улици. Като обеми при макс. допустима норма 50 мкг/м3: колите 10-15 мкг/м3, мръсните улици - 20-30 мкг/м3, а твърдото гориво между 30 и 1600 мкг/м3 в зависимост от това къде и кога се мери.
отговор Сигнализирай
9
Пак ни лъжат
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Цитат: Той (Божков) посочи, че въздухът в София е видимо лош поради няколко причини, но кои са точно и как се приоритизират никой не знае, включително и Общината.Това е нагла лъжа. Преди няколко години Столична община възложи на екип от учени от един столичен ВУЗ да направят анализ за чистотата на въздуха в София. Четох какво пише в резултатът от изследването и въпреки поръчковия начин за представяне на замърсителите, пак който желае можеше да пресметне горе-долу как стоят нещата. Отоплението
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Проблемите на София ще се решат лесно. Народното събрание се мести в Търново. Половината министерства в Пловдив, а останалите в Плевен. Доста агенции също не им е мястото в София.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Бъдещето е в животинската тяга.
отговор Сигнализирай
Новини