IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Борят софийския смог с Евро 5-6, зелен билет и екостикер


Обратно в новината

Коментари Коментари

112
Голям смЕх
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Някои смятат,ч е сега сме открили топлата вода. От край време в закона е записано, че коли, които са технически неизправни не могат да се движат, като неизправностите са изброени в закона. Има и изисквания, към колите когато минават на ГТП и в закона пише, че коли без ГТП не могат да се движат. Някои като КРАЙ незнайно защо решиха, че сега се извършва революция по отношение на колите, които могат да се движат по улиците.
отговор Сигнализирай
111
До Кривондел
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
Във всички евростандарти има максимално допустими стойности за фини прахови частици, които много бързо стават многократно по-строги, както и останалите за газовете. Например от Евро 4 към Евро 5, изискванията са 5 пъти по-строги за фините прахови частици, 10 пъти по-строги спрямо Евро 3 и 28 пъти спрямо Евро 1.
отговор Сигнализирай
110
Край
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 5
Българите и смотаната им власт се БОРЯТ с елементарни въпроси - отдавна решени от другите народи. Сега терзания да се спират ли от движение неизправните коли - ми не - давайте на шофьорите карамфили и да фащат към Орландовци.
отговор Сигнализирай
109
От пусто в празно
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
До 108 КривонделСтатистика я извадих от една публикация от 2015 година с точни бройки взети от КАТ на регистрираните леки коли в София по възраст на колите на периоди от 5 години. За тези почти 3 години, има леко изменение, но предполагам, че не е голямо.
отговор Сигнализирай
108
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 3
Борят се със собствения си акъл и с липсата на визия за решаването на проблемите.
отговор Сигнализирай
107
Кривондел
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 2
До 106Според мен първо - статистиката не е съвсем вярна, съдейки по това какво виждам като автопарк по улиците.Второ - ако вземеш моята вярна каляска Евро 4 (с филтри и катализатори) - и по български затапиш EGR-a, махнеш DPF-a, продадеш катализатора, чипосаш двигателя и не ти дреме, че доливаш 10 литра масло на смяна - то резултатът е фрапиращ.И трето. Смогът в София мирише на въглища, дърва и гуми. Не на бензин и нафта.
отговор Сигнализирай
106
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Аз едно не разбрах: Нали билетчето от 1,60 беше обявено за незаконно от съда? Т.е. трябва да се върне на цена от 1 лв. Какъв е сега тоя "зелен" билет по левче? Ами че то толкова трябва да си струва! Виж, ако в дните със смог обявят БЕЗПЛАТЕН градски транспорт, тогава вече мярката ще е по-ефективна.
отговор Сигнализирай
105
От пусто в празно
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
В България коли отговарящи поне на Евро 4, вече не се внасят. По-старите коли в България, от преди Евро 3, който е от 2001 година, след няколко години ще изчезнат, а те и сега са малко в София. Сега в София, колите, които са произведени преди въвеждането на Евро 3 (над 17 годишни), са под 16%, а тези от преди Евро 2 (над 20 годишни) са около 6%. Процентите са приблизителни, но горе-долу верни.
отговор Сигнализирай
104
Кривондел
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 3
Доколкото зная, в Германия допускат и Евро 4 (първите дизели с филтри за твърди частици). Пак ще се окажем по-светци от Папата. И пак - сигурно само на хартия.
отговор Сигнализирай
103
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
Столична община разполага с над 1 милиард лева бюджет,но нямат идея как да решат проблема с мръсния въздух.Всички крайни квартали бълват отровен дим от комините,но никой не взема мерки за това.Като са толкова некадърни да си подават оставките,иначе ние ще им ги подадем.Или ще бъдем европейска столица или гето,трбва сами да изберем.
отговор Сигнализирай
Новини