IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

София диша: На места мръсен въздух пет пъти над нормите


Обратно в новината

Коментари Коментари

130
Али
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Депутатите са пръднали
отговор Сигнализирай
129
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 6
Няма как колите да замърсяват много в София, след като почти всички от тях отговарят на доста строги екологични норми. Малко са колите, които не отговарят на тези норми, т.е. произведени са преди 30 и повече години, като ако изобщо се използват, то повечето с на газ. Единици са колите, които замърсяват много, обикновено след някаква кражба или повреда, но човек като види една такава веднъж в годината, някак си лесно му внушават, че повечето коли са такива.
отговор Сигнализирай
128
Абе
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
Така наречените "норми" на замърсяване са най голямата измама! Кой решава каква е нормата? И защо тези норми постоянно се променят? ПЪЛНА ИЗМАМА! Същото е и при храните. Запомнете че нормата е НУЛА ЗАМЪРСЯВАНЕ! Всяка стойност над нула не е нормална.Във природата няма естествено замърсяване. Замърсяването го правят единствено хората.
отговор Сигнализирай
127
До 126
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Големите производители на коли произвеждаха коли отговарящи на поредният евростандарт около 2-3 години преди въвеждането му. Това са и масовите коли в България. Евро 5 е от 2009 година, значи колите на големите производители по модели от 2007 година и по-късно са вече по Евро 5 или 6, а колите с Евро 3 и 4 са по модели от 1998 година и по-късно. За София това означава изключително малък брой коли от преди Евро 3 - около 6,5% сега, а след 5 години ще са 1-2%.
отговор Сигнализирай
126
Горете гуми, въглища
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Сега гледам данните за замърсяването с фини прахови частици в Банкя. Измерва се на 4 места и данните са: 103, 104, 114 и 119 мкг/м3. Знае се, че максимално допустимата норма е 50 мкг/м3. Филиповци е на 2-3 километра от Банкя, а трафикът е слаб.
отговор Сигнализирай
125
бивш гражданин
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
До АнонименТолкова съм щастлив че ми отвори очите! След като прочетох този пост, ще отида да живея на село. Ти промени живота ми завинаги! Голямо, сърдечно, Благодаря!
отговор Сигнализирай
124
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 4
Човек трябва да е слънчасал,та да си остави дома в провинцията и да отиде в София.Още повече ако пък си продаде и имотите в родното място.Да отидеш за 200-300 лева повече в това отровно гето е чиста лудост.Тия пари ще ги дадеш за наем и транспорт,а ако решиш да си купиш жилище ще го направиш с такъв банков кредит,който ще те направи цял живот роб на лихварите.И то за някаква гарсониера на Овча купел.За тия пари в провинцията ще имаш мезонет на центъра и няма да дишаш отрова.
отговор Сигнализирай
123
Остарели представи
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 0
Като говори, че колите замърсявали в София, фандъкова умело манипулира повечето хора, асоцииращи колите с времена от преди 20-30-40 години. Към момента, малко замърсяващите коли по евростандартите Евро 3, 4 ,5 и 6, са около 85% от колите в София. След 5 години ще са 95%, но всеки път фандъкова и сие говорят все за онези 15% по-стари коли сега, които утре ще са 5% и малко от тях се движат много. С колите ни отвличат вниманието от големият замърсител - използването на твърдо гориво за отопление.
отговор Сигнализирай
122
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
И всички го чуха това и почнаха да го спазват. Ай, надявайте се.
отговор Сигнализирай
121
Остарели представи
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Да говорят, че колите замърсявали много в София, могат само хора, които имат мисленето и представите, отпреди 25 години, когато още нямаше евростандартите за замърсяване на въздуха. С въвеждането на Евростандартите, особено след Евро 3 от 2001 година, на практика колите станаха много малък замърсител на въздуха. При това е добре да се знае, че по нормите на Евро 5 и 6, за фините прахови частици има норма от 0.005 г/км, както за дизеловите, така и за бензиновите двигатели с директно впръскване
отговор Сигнализирай
Новини