IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Строителството расте, метрото също: Още 20 км след... 15 години


Обратно в новината

Коментари Коментари

42
Ангел Дрински
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
Разгонихте фамилията на София от коли. Ръмжат двигатели, коли се бутат кой да мине пръв, а пешедци рискуват всичко и минават на зигат. Смърди на изгорели газове та се не трае! Кои сте вие, кой ви дава права да ни стресирате, специални ли сте?
отговор Сигнализирай
41
До 40 Край
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 6
Ако всичко в София беше като в нормален европейски град, както пишеш. общественият транспорт нямаше да е толкова зле. Метрото отдавна щеше да е с много линии с много по-удачни маршрути. Личните коли щяха да са много повече, но това нямаше да си личи по улиците, защото щеше да има нормална организация на движението и паркирането. Сега София прилича на град, в който някой като Край управлява.
отговор Сигнализирай
40
Край
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Така е ССС предпочеташ колата щото ти е безплатно паркирането, евтино горивото, никакъв данъка и прегледа. Ако всичко беше като в нормален европейски град - чинно щеше да си предадеш лимозината на Надин и да си купиш карта за градски транспорт. И града щеше да заприлича на столица в ЕС. Сега прилича на Прищина.
отговор Сигнализирай
39
Край
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Братоев милионер? глупости - отдавна е мултимилионер.
отговор Сигнализирай
38
ССС
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
При 1.60 и миризлив, нередовен, а в доста случаи и опасно амортизиран градски транспорт, предпочитам да не слизам от колата, макар да съм на бензин
отговор Сигнализирай
37
Факт
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
Метрото сега върши работа на около 10% от хората, с третата линия ще станат 15%. а не 40%, както ни лъжат някои. Останалите хора пътуват с друг вид транспорт - обществен или личен. Не случайно толкова много хора предпочитат да пътуват с личния си автомобил, на тях метрото явно не им върши работа, както и масовият надземен обществен транспорт. Не случайно такситата уж са много повече от нуждите на София, а все няма такси, когато ти трябва, това е защото просто общественият транспорт е много зле.
отговор Сигнализирай
36
Факт
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
Доста лъжи се изприказваха за метрото, а и доста неща се пропуснаха.Може би най-важното за метрото е да направят станциите по-дълги, както бяха замислени в началото и както бяха направени част от станциите, докато Бойко Борисов и фандъкова не решиха, че трябва по-бързо да реже лентички и да се тупа в гърдите, колко много бил направил и направиха част от станциите по-къси и резултатът е по-малко вагони във влаковете на метрото и в час пик става ад. Метрото върши работа на около 10% от хората, а
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Значи подкрепям с две ръце изграждането на метротранспортта в София. Това, което не подкрепям е г-н Братоев и шуробаджанащината, която е наложил в неговата администрация. В метрополитен се назначават само определени хора, които са близки до него. Там случайните хора са много малко. Иначе е безспорно, че метрото е най-прогресиращият транспорт в София, но който и да беше ръководител резултатът нямаше да е по-лош от сегашния !
отговор Сигнализирай
34
до 32
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Ей Такива като теб най са ми неприятни. Ако строи за какво строи, ако не строи ми виж как е в чужбина. Как пък все оплакване..Качило се всичко на коли и писка(хубава приказка от преди 30 години). Как да стане, като причината да има задръствания и подобни сме ние хората...Аман значи..пууу
отговор Сигнализирай
33
sa
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 9
Братоев и сие станаха милионери покрай това метро
отговор Сигнализирай
Новини