IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Ето го зеления билет за лев! Ще го продава и шофьорът


Обратно в новината

Коментари Коментари

81
трябва...
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 2
Трябва да има пълноразмерен градски транспорт за да се намали автомобилния поне наполовина а не закрити нередовни мръсни превозни средства и линии за които да плащаш хлеб и половина .Накртатко Скапания зелен билет нема да доведе до нищо а само израходва средства които могат да бъдат дадени за други цели
отговор Сигнализирай
80
Пандемия
преди 6 години
Харесвам 27 Не харесвам 12
Въздухът в София е пълен с фини фандъчести частици - който ги вдиша, става гербераст!
отговор Сигнализирай
79
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 20 Не харесвам 5
Градския транспорт не беше ли държавна собственост?
отговор Сигнализирай
78
костана
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 5
А товаа законно ли е зелен билет и изобщо тази система на градския транспорт ? защо контролиорите са държавни общински служители ?
отговор Сигнализирай
77
Истината
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 11
Велоалеите в София правят въздухът по-мръсен, което не е неочаквано. Всеки с малко ум в главата можеше да го предвиди, но в общината явно няма такива. Масовият градски транспорт е голяма тема, но според мен не толкова скъпият билет и евтините карти са проблемът, а в това, че градският транспорт се влоши много в последните 27 години. Силно разреден, премахнати линии, неудобни превозни средства на градския транспорт и т.н. При това масовият пътник е различен от този преди 30 години.
отговор Сигнализирай
76
Европеецо
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 14
Ако искат зелен транспорт - велоалеи, много евтини карти за градски транспорт, скъпи данъци за коли.И евентуално газификация с братски мирикански газ, че руския е вражески.
отговор Сигнализирай
75
Факт
преди 6 години
Харесвам 21 Не харесвам 7
Повече от ясно е, че даже всички коли да не се движат, замърсяването ще си е пак толкова над нормите, както и ако се движат. Гумите няма да спрат да горят, както и въглищата, дървата и всичко останало, което замърсява в София.
отговор Сигнализирай
74
Европеецо
преди 6 години
Харесвам 25 Не харесвам 3
Хората които се возят редовно в адския има карти за месеца или за годината.Най-скъпия вариант е понякога кола с понякога билет от 1лв и едва ли някой прави така.Тоя билет каква работа върши?Да спести едни стотинки на няколко случайно дошли в столицата?Но от герберунгел не може да се очаква интелигентно решение...
отговор Сигнализирай
73
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 21 Не харесвам 0
При замърсяване от 200-600 мкг/м3, каквото имаше днес, зеленият билет ще го промени с примерно 0,01 мкг/м3 неясно в каква посока - дали към увеличение или към намаление.
отговор Сигнализирай
72
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
В пиковите моменти на трафикът, в София се движат до 50 хиляди автомобила. За повече няма място. На ден не знам дали ще се съберат 2 милиона, но не това е важното, важното е колко коли се движат едновременно, а дали една кола се движи 4 часа или четири коли се движат по 1 час една след друга, на практика е едно и също относно трафикът.
отговор Сигнализирай
Новини