IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

"Зелените билети" се изчерпаха, не стигнаха за всички столичани


Обратно в новината

Коментари Коментари

64
Qni
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
И безплатен да е билетът, градският транспорт е препълнен в пиковите часова и лично аз не го ползвам точно поради тази причина. В трамвай #5 от Нишава е невъзможно да се качиш сутрин. Да, презастроено е и гъстонаселено, но могат да се пуснат повече влакчета, рейсчета и тн., поне за два часа. С качването на билета се увеличиха само проверяващите, а тях ги знаем кой глобяват и кой - не.
отговор Сигнализирай
63
До 68 trafalgar
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Май нямаш никаква идея кой колко замърсява в София. Сега замърсява наднормено с ФПЧ отоплението на твърдо гориво, а колите замърсяват малко, много малко с ФПЧ. Много малък брой от колите движещи се по улиците на София са от преди въвеждането на евростандартите и това са примерно половин % от колите по улиците, а още 2-3% са по Евро 1 и 2. От Евро 3 нататък нормите са много строги и колите реално не замърсяват, особено тези по Евро 5 и 6, които са над 25% от регистрираните коли и над 35% от движе
отговор Сигнализирай
62
До 68 trafalgar
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Сигурен ли си, че софиянци карат стари коли?Според едно изследване по поръчка на Столичната община с публикувани през април 2015 година резултати, регистрираните коли в София по възраст са:12,12% - до 5 години27,95% - 5-10 годишни30,64% - 10-15 годишни22,56% - 15-20 годишни6,73% - над 20 годишни--Средната възраст на колите в София излиза на около 11,5 години, като по принцип по-новите коли се използват повече от по-старите, т.е. колите в движение по улиците са средно 8-9 годишни.
отговор Сигнализирай
61
trafalgar
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
До Докога? не забравяйте факта, че автопарка е стар! повечето софиянци карат стари авомобили, втора ръка!! това замърсява повече отколкото си представяте!
отговор Сигнализирай
60
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
политиката на Столична община в транспорта и транспортната инфраструктура е пълен хаос най-меко казано. Решенията се взимат от некомпетентни и спуснати отгоре хора на упрвляващите, без да се отчитат ползите за хората. Въобще политиката в транспорта не е центрирана върху хората, а върху автомобилите, печелбите, събиране на такси и крадене. Нали билетчето беше 1 лев, ***.умниците гласуваха по поръчка, без въобще да очитат нито един фажен фактор... и т.н.
отговор Сигнализирай
59
Joko
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
До Анонимен 55Ами кой ви е избирал общинската управя ? От тези 2 лева поне половината се разпределят по джобовете на местните гаулайтери !
отговор Сигнализирай
58
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Фръндъкова, няма нужда от 100 мерки, а само от една.Въведете "зелен билет" през цялата година ! Пробно, за 1 година и вижте резултата.
отговор Сигнализирай
57
ПР
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
мерките на СО са ясни - дайте да симулираме активност. Въобще за хората от общината ЗАДЪЛБОЧЕНОТО МИСЛЕНЕ е тера инкогнита. То и за държавата е същото де. Дъвчат се едни и същи данни и вместо да се захванат с решаване на това което има най-голяма тежест се започва едно въртене и суетене и накрая са стига до решение да се пребоядиса.ТОЗИ ГОЛЯМ ГРАД ИМА НУЖДА ОТ ИНФРАСТРУКТУРА. Това може и трябва да направи общината. Другото е прах в очите на хората.
отговор Сигнализирай
56
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
не съм минал покрай дома на сандъкова, не съм чул че е викала че в неделя ще е зелен билета.Инъче щях да се повозя!
отговор Сигнализирай
55
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
До Анонимен 6010000 са тези, които още не са си купили личен автомобил.
отговор Сигнализирай
Новини