IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

"Зелен билет", ден първи: 20 000 продадени, 100 000 отпечатани


Обратно в новината

Коментари Коментари

36
До 36
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Би ли ми обяснил катализаторът как влияе не нивото на замърсяване с фини прахови частици, което е сегашния проблем в София, че нещо не схващам ... Останалите замърсявания са в нормите и не са проблем засега в София.+-+А и много добре ги разбирам хората, които карат без откраднатите катализатори - няма всеки ден да си купуват катализатор, защото те се крадат редовно, а МВР спи.
отговор Сигнализирай
35
промо
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
хаха, до работа и обратно 14 км, = 2лв за газ, с на ФАНДЪКА 1,6 билет ми излиза 6,4лв ?!?
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
зеленият билет показва че Фандъкова просто трябва да си ходи ! защо ли ?, защото ФАНДЪКОВА СЪЗДАДЕ ТОЗИ ТРАФИК - с ЦЕНА 1,60ЛВ на билета
отговор Сигнализирай
33
До 31
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
От 35ППС когато се движат означава, че така вдигат прахолякът от неизмитите от Фандъкова улици замърсяват въздуха. Разбира се този прахоляк се вдига във въздуха не само от колите, а и от вятъра преди всичко, както и от пешеходци, велосипедисти, тролеи, трамваи, автобуси, камиони и т.н. Цялото това замърсяване, което е по вина на Фандъкова, тя го приписва само на колите. Простата сметка показва, че колкото по-малко са колите, почти толкова повече една кола замърсява повече според Фандъкова.
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 5
Аз лично познава хора които карат без катализатори в софия, така че не съм много съгласен че тези коли не са замърсители,да има и други доста сериозни това са въглищата и те не са подценени .Но да не забравяме и че има сезон Зима, не заради отоплението , а поради това че не позволява да се разпръсва замърсяването,при горещини няма такова задържане в ниските слоеве,
отговор Сигнализирай
31
До 31
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Много е спорно кое е по-екологично - 40 коли с 40 пътника или 1 автобус на градския транспорт с 40 пътника. Аз бих заложил на колите. От тези 40 коли, една част са на газ, а половината са нови и замърсяват много малко, а и почти всички останали са относително нови, като при по-старите коли бензиновите не замърсяват с ФПЧ, както при по-новите. Според Фандъкова, ППС когато се движат замърсяват въздуха, като колкото е по-тежко едно ППС, толкова повече замърсява, а автобусите са 15-20 пъти по-тежки.
отговор Сигнализирай
30
До 24
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
На всеки е ясно, че транспортът има много малък дял в замърсяването на София и не може да доведе до наднормено замърсяване. На всеки е ясно, че сегашното замърсяване в пъти над нормите се дължи на отоплението с твърдо гориво. на всеки е ясно, че Фандъкова имитира, че прави нещо, а всъщност чака вятъра да издуха замърсения въздух и времето да се затопли, за да намалее горенето на гуми, дърва, въглища и т.н. На всеки е ясно, че 80-те процента са повече от 80%
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Добре че духна малко вятър и го разнесе...
отговор Сигнализирай
28
E
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Куцо, кьораво, сакато, всичко в София. Кой с какво се отоплява не се знае. Много хора с по 2-3 коли. Как да се диша в този град. И не, не съм от София.
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
Аз никога не разбрах ,логиката че е по евтино за транспорт, да имаме 40 коли и 40 пътника, отколкото да имаме един рейс с 40 пътника.Първия вариант излиза по евтино(по незнайни от мен причини,не съм от най умните),но първия вариант е по неекологичен.Бих се радвал някой умен да сме светне в икономическата ефективно на евтиното пътуване (защо се получава така), за екологията ми е ясно.
отговор Сигнализирай
Новини