IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Трафик: Грешен пътен знак и излишна бус лента?!


Обратно в новината

Коментари Коментари

40
До 35
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Какви 12 минути от 222 блок до Орлов мост. Аз със 105 (имаше и такива бавни автобуси), от последната му спирка, която беше 6 спирки преди 222 блок, стигнах Орлов мост за 15 минути, иначе редовно пътувах за 20 минути до Орлов мост с 305 от последната му спирка в Младост 3.
отговор Сигнализирай
39
До 35
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Празен беше булеварда, защото светофарите не работеха. Имаше светофар на разклонението за Младост 1А, който го включваха веднъж месечно, светофар на Деница, който го включваха 1-2 пъти в годината и пешеходния светофар на 43 блок, който работеше с натискане на бутон, както и трябва да бъде само за такива светофари, а не както е сега в София. Колите минаваха без да спират и затова намаше задръствания, а колите бяха повече. Нямаше го алтернативния път покрай бирената фабрика и т.н.
отговор Сигнализирай
38
Аз
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Коментара е насочен към Столичен инспекторат!След разширяването на булеварда движението се затрудни значително, най-вече от бус лентата и от това, че от лява лента Не може да се продължи направо. Ако се преразгледа организацията на движение и от лява лента на ВСИЧКИ светофари може да се завива на ляво и да се продължава направо значително ще се облекчи движението! Също така да се премахне частичната бус лента от булеварда!
отговор Сигнализирай
37
До Край
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
В Кьолн колите през 2014-та са били 820 хиляди, при население малко над 1 милион. Как пресметна, че в Кьолн колите са по малко в сравнение със София?
отговор Сигнализирай
36
Краси
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До 35-анонимен:Ми то до 1971-1972г. края на града беше до хотел"Плиска"!
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Този булевард преди 1989 беше празен, нямаше нито един светофар! Първият светофар беше на 43-и блок, по-късно на Деница.С автобус 306 се стигаше от 222 блок до Орлов мост за 12 мин
отговор Сигнализирай
34
До 28 Край
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Реших да проверя дали лъжеш и за първият град, който ти е в списъка - Прага, намерих, следното от сериозни автори: Броя на колите в Прага след 1989-та бързо се увеличава и през 2005-та година колите в Прага надвишават 500 на 1000 жители и са малко по-малко в сравнение с немските градове Шутгард (531) и Дюселдорф (516). За 13 години колите в Прага не са намаляли и не са по-малко, в сравнение със София.На друго място намерих, че частните коли в Прага са 1 милион и 60 хиляди, а хората са 1,2 млн.
отговор Сигнализирай
33
До 27 Край
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Явно си от село Горно Нанадолнище или от съседното му село Долно Нанагорнище.Какви автоморги сънуваш? 1/3 от колите в София са по стандартите Евро 5 и Евро 6 и само 5,3% от колите са от преди въвеждането на Евро 2.И това какво общо има с грешният знак в Младост?
отговор Сигнализирай
32
+++
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Булевардът в Младост е типичен пример как малко коли може да изглеждат като много и това дава основание на хора, които не умеят да мислят, да твърдят, че в София колите са много. Аз твърдя, че преди 1989-та по този булевард, за единица време преминаваха повече коли, отколкото сега, като тогава нямаше задръстване, а сега има задръстване. Говоря за участъка от Цариградско шосе до бившата Деница. Задръстванията сега станаха заради светофарите, а преди 1989-та работеше само пешеходния на 43-ти блок.
отговор Сигнализирай
31
+++
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Този знак наистина обърква и не знам защо е сложен. Проблемът там е съвсем друг - с "разширението", което направи Фандъкова, булеварда стана по-опасен, защото коли движещи се в лявата лента, изведнъж се оказва, че трябва да завият наляво, защото маркировка, знак или светофар им забранява да продължат направо и те трябва да се престрояват в средната лента, където обикновено е колона и ПТП-то е готово. Булевардът в Младост е типичен пример, как малко коли може да изглеждат като много.
отговор Сигнализирай
Новини