IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

За пешеходци или синя зона е тротоарът? Преценете сами!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

48
3M
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Не трябва да има автомобили върху тротоара!
отговор Сигнализирай
47
ин ституцию
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
градска мобилност години наред лaпа парички както и апи и всички държавни институциики където си клатят крачетата с връзки и чакат да стане 5 да си ходат ...защо за целия преход никои не направи нищо а едвам едно метрото наполовината нема паркинги около иделния център нема инфраструктура нема нормален градски транспорт особенно в някой крайни квартали после проблема е що семейство с 4 човека е по лесно да си кара голфа на газ и по евтино отколко да даде 200 лева на СКГТ
отговор Сигнализирай
46
2
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Светофарните уредби не са в помощ на щешеходците, а в помощ на автомобилите. Трафикът се вкарва в центъра, за да се пълнят платените зони, не се правят паркинги, велоалеите не се изграждат, а се чертаят, да не забравяме, че една от основните функции на транспорта все пак е социалната и т.н. В този дух мога да продължа още много и с конкретика, но не това е въпроса, въпроса е тези некомпетентни послушковци да си заминат час по-скоро, за да си оправим града.
отговор Сигнализирай
45
1
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Такааа, София няма адекватна транспортна политика от години, нито пък някой от ръководните кадри (кмет, зам. кмет, архитект, общински съвет, транспортна комисия и т.н.) имат идея за какво става дума - само изпълняват нарежданията от началника - основно за одиране на повече пари. По такава заповед вдигнаха билетчето, което беше лев - без реални аргументи, а сега не се отказват от скъпия билет. Цялата транспортна организация се прави срещу пешеходците за удобство на шофьорите.
отговор Сигнализирай
44
Млад шофьор
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Тенценциите в европейски мащаб са за намаляване на колите в големите градове, увеличаване на транспорта с велосипеди, въобще хората се опитват да се придвижват по алтернативни начини, само Бай *** ако можеше, щеше и с две коли да ходи на работа. В 90 % процента от случаите шофьорите в София са по един в кола. Време е да се забранят коли със стандарт по стар от ЕВРО 5, пък да видим дали ще има толкова коли в София. Хем ще намалее малко и този безумен трафик и мръсотия от автомобилите.
отговор Сигнализирай
43
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
До Само един шпрайтАз пък ще те разочаровам защото ходя почти навсякъде пеш, особено на работа. Затлъстелите тлъстуги, като теб които не си вадят *** от колата не са критерий, а начинът им на мислене е направо жалък. Тротоарите са за пешеходци и това дали на теб не ти харесва няма абсолютно никакво значение! И както каза има и градски транспорт, не е нужно само кола да се ползва....
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До PILOTНещо си се объркал, защото селяндурчетата се навират в крайните и долни софийски квартали...почти няма такива в центъра, освен ако не са под наем или не бродят по Витошка...
отговор Сигнализирай
41
Край
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Колкото е застроена София - толкова - блокове няма да събаряме. Колите трябва да станат толкова колкото може да поеме града за ЗАКОННО паркиране. Сега 1/2 от колите са паркирани в градинки, тротоари, площадки.Колите в София на 1000 жители - 560 в Берлин -340София има повече коли на 1000 жители от Лондон, Прага, Виена Кьолн Абсурдистан
отговор Сигнализирай
40
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 10
До PILOT 40Както всеки комунист и ти си неграмотен и от село. Причината е следната. Неграмотните архитекти на Тодор Живков направиха отвратителни квартали като Люлин, Младост, Дружба , Обеля и др. подобни. Тези квартали се строяха на голи ливади и можеше да има всичко като паркинги, гаражи, театри, кина , училища , детски градини и т.н. Те бяха най обикновени спални и улици по които не могат да се разминат две коли. Отделно , че тези ливади имаха собственици и сега си ги получиха.
отговор Сигнализирай
39
PILOT
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 8
Проблема е в збърканата ни държава :Затвориха предприятиятя и с.еляните хоп в София , но не къде да е а в центъраЦялото ново строителство между старите постройки и градинките и много парко места изчезнаха .Всички новопристигнали чиновници и на работа в центъра ....Защо преди 20г. нямаше такива неща и нямаше сини зони и т.н.Сега няма въздух София стана гето да ни е честито нали е демокрация :-)
отговор Сигнализирай
Новини