IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Паркинг колчета срещу наглото паркиране в "Люлин" 7... За месец!


Обратно в новината

Коментари Коментари

50
RЕ: Край
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Коли на офиси трябва да са само в бизнес сгради с гаражи. Не може офис, кръчма, частни болници, детски градини да са в жилищни сгради. Хората искат спокойствие в дома си. Абсолютна диващина е в БГ. Човек получава културен шок ако е живял в друга държава.Да не говорим, че всичко живо от Перник, Пазарджик, Димитровград - бачкатори направиха малко пари и аРе в С-я, всичко идва със селския си манталитет, да крадне от общото, да вони на зеле, да руши асансьор с дърва и тенекета, да тупа килими.
отговор Сигнализирай
49
RE: Край
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Подкрепям Ви, в С-я е отнемане на жизнено пространство. Не може на еднопосочна улица, на едната лента коли, върху тротоарите - коли, понякога с багаж слизам на пътя.Отвратително е. Отделно гледам офиси в жилищни сгради, в един офис работят поне 2-3 - *** с колите си. Голяма грешка беше и ЗУТ "офиси без гаражи - заварено положение в сгради строени до 2002 г.". Като нямаш гараж за офис, даваш си апартамента под наем без кола. Плаче ми се като гледам каква *** станаха, Лозенец, ***, Младост.
отговор Сигнализирай
48
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 4
Проблемът с паркирането в София е в това, че по света правят паркинги, а в София забраняват и застрояват паркингите.
отговор Сигнализирай
47
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
Паркиране на тротоар изобщо не трябва да се допуска. Ако общината смята, че на някаква част от съществуващ тротоар, трябва да може да се паркира, то този тротоар се прави на улица и достъпа до това паркомясто трябва да е без бордюри. По света това правят, а в София слагат една боя и едни колчета и колите се трошат, докато прескачат бордюра, за да паркират. С други думи Фандъквоа за пореден път не си гледа работата.
отговор Сигнализирай
46
Край пак лъже
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 4
В София колите са малко. "Край", както винаги лъже - в Кьолн частните коли са 790 на 1000 човека население, а в Прага частните коли са 890 на 1000 човека. Колко са частните коли в София, зане само КАТ, но досега такава информация не е публикувана. "Край" сравнява броя на частните коли някъде си по света (Виена, Берлин, ...) с всички автомобили в София, вкл. товарни, автобуси и т.н., какти и автомобилите, които не са частни. Частните коли в София по груба преценка са окло 300 на 1000, по-малко от
отговор Сигнализирай
45
Край
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 5
Според мен при референдум в София да има или не тротоари - 60-70% ще кажат да няма - всичко да дюс асфалт и да си паркират като команчите.Същите тия като идат в Солун не смеят и гумата да си турят на тротоара ми си плащат 3-4 евро на час в Центъра.
отговор Сигнализирай
44
Край
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 4
Чл. 94, ал. 3 изр. 2 -Допуска се престой и паркиране на моторни превозни средства с допустима максимална маса до 2,5 тона върху тротоарите, САМО НА ОПРЕДЕЛЕНИТЕ ОТ СОБСТВЕНИЦИТЕ НА ПЪТЯ ИЛИ АДМИНИСТРАЦИЯТА МЕСТА, успоредно на оста на пътя, ако откъм страната на сградите остава разстояние най-малко 2 метра за преминаване на пешеходци.Т. Е. тези места трябва да бъдат обозначени.Паркираното на тротоар в цивилизована държава е табу. В Истанбул включително.
отговор Сигнализирай
43
До 43
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
чл. 94. (3) (изм. - дв, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002 г., изм. и доп. - дв, бр. 51 от 2007 г.) [...] допуска се престой и паркиране на моторни превозни средства с допустима максимална маса до 2,5 тона върху тротоарите, САМО НА ОПРЕДЕЛЕНИТЕ ОТ СОБСТВЕНИЦИТЕ НА ПЪТЯ ИЛИ АДМИНИСТРАЦИЯТА МЕСТА, успоредно на оста на пътя [...]
отговор Сигнализирай
42
Край
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
Паркираното на тротоар е разрешено САМО когато ИЗРИЧНО е обозначен тротоара че на него може да се паркира. Всяко друго паркиране на тротоар и градинка е с 200 лв. глоба.Друг е въпроса че Фандъкова и Кат си прехвърлят топката кой да глобява за това - Фандъкова иска да я избирате за да прави обществени поръчки - да въведе ред в града и се струва непопулярно.
отговор Сигнализирай
41
До 34
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
В кой закон или разпоредба пише, че трябва да има обозначение и маркировка. Извинете, но поне 80% от автомобилите в София по Вашата логика са паркирали неправилно.
отговор Сигнализирай
Новини