IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

От сигналите има смисъл: Кашпи по "Малинов" против паркиращите камиони


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

27
До 27
преди 7 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
Явно си много млад и не знаеш. Още около 1980 година имаше планове за строителството на подземни паркинги в центъра на София, например в карето между улиците Г.С.Раковски, Неофит Рилски, Ангел Кънчев и Хан Аспарух и други, но дойде демокрацията и всичко се забрави. Май не знаеш и че комплексите като Младост. Люлин, Дружба и т.н. си бяха много добре планирани като улици, булеварди и открити паркинги. Май не си бил свидетел на интензивното застрояване след 1989-та между блоковете в тези комплекси
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Отдавна трябваше да се забрани всякакво ново строителство в София, докато за него не се изгради необходимата инфраструктира. Това може би ще накара кмета и нейната група в общината да си свършат работата по отношение на движението и паркирането в София.
отговор Сигнализирай
25
До Факт
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 8
Драги ми Факте,София не е град от 15-20 години.Подземни и други паркинги и гаражи почнаха да се правят с новото строителство.А по рано много не се мислеше за това ,включително и по комплексите.Станахме 2 милиона а ,,Софийско равно поле" отесня.А проблема с паркирането е по цял свят,включително и в примерите които даваш. Навсякъде принципа е със ЗАПЛАЩАНЕ за определен срок.Явно не си глобяван в ,,странство".Случвало ми се е и вЕвропа и зад,,голямата вода". И е доста солено Факт!!!
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Проблемът тук е защо общината принуждава шофьорите да паркират по зелени площи и на други забранени места, а не да се поставят кашпи, които не решават проблема с паркирането.
отговор Сигнализирай
23
Паркирането
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
С кашпите общината не решава проблема. Можеше да се стесни зелената ивица и там да се направят места за паркиране, както парвят навсякъде по света в такива случаи. Ако човек поразгледа с гугъл разни градове в Европа, например Солун, Инстанбул, Букурещ, Белград, Шутгард, Атина и т.н., ще види, че там също се паркира по тротоарите, но общината се е погрижила и е преустроила тротоарите на част от улицата във вид на паркоместа. Тротоарите и зелените площи са стеснени, вкл. и 40 см тротоар.
отговор Сигнализирай
22
Чичо
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Я бре, они ше ме спрат! Я као гледам, имам бетер место между кашпите, да сурна камионо по дължина. Че и иебем макята на тревата...
отговор Сигнализирай
21
Факт Едно
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
До ФактТочно така! Направо бетонни стени да почват да строят, а не да си играят на дребно с кашпички...:)
отговор Сигнализирай
20
Александър К.
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
остава сега да се пусне сигнал за това че кашпите са върху тревните площи
отговор Сигнализирай
19
???
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Забраната е лесна, но не върши работа. Имаше поставен проблем, а общината не предлага решение, а просто забранява. Сега най-вероятно камиона ще спре по средата на локалното и колите зад него ще чакат, докато тези с камиона си свършат работата. Това ли е решението на Столичната община?!
отговор Сигнализирай
18
Факт
преди 7 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
Интересни резултати би имало едно изследване за структурата на паркирането в градовете на Европа - колко процента от колите са на улицата и колко процента от колите не са на улицата, а са в закрити паркинги, по дворове и т.н. Моето предположение е, че в София над 90% от колите са на улицата, а в градове като Виена, Париж, Лондон, Мадрид и т.н. около 60% са на улицата и около 40% не са паркирани на улицата, а са по разни закрити паркинги и в дворове.Вината за състоянието в София е на общината.
отговор Сигнализирай
Новини