IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Модерни влакове, автоматично движение... Третият метролъч през 2019 г.


Обратно в новината

Коментари Коментари

49
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 11
До до 49 50Другарю и ти можеш да започнеш да строиш къща , но след 30 години да има само основи. Така, че без Борисов нищо нямаше да има , а сега е готово и се използва метрото, магистрала Тракия, магистрала люлин и още и още много .
отговор Сигнализирай
48
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 10
Каквото и да си говорим , ако кметове не бяха Борисов и Фандъкова никога нямаше да имаме метро нито магистрали и булеварди. Щом като и северозападналия район прави протести за магистрали значе им увряха дървените комунистически глави, че асфалт не се яде , ама без него няма нищо за ядене.
отговор Сигнализирай
47
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 6
Каквото и да прави г-н Борисов наш *** все ще е недоволен.
отговор Сигнализирай
46
Българин от Германия
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
10 години се строи новото летище в Берлин и краян не му се вижда. Разходите скочиха до небето, наказани няма, в борда на директорите стоят кмета на Берлин и губернаторът на провинция Бранденбург.
отговор Сигнализирай
45
до 43 от Германия
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Само за информация - Берлинското летище вече го строят ч0 години и все отлагат пусковия срок. Цената стигна астрономическа сума. Тук един мост над Рейн до Леверкузен вече от 4 години е затворен за товарни автомобили - позволени са 40 км /час. Новата подземна гара в Щтутгард стана синоним за корупция, протакано строителство и безгранично растящи разходи. Така че, моля по-внимателно с "чужбина" и "навсякъде по света".
отговор Сигнализирай
44
vlady
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Радиусите на кривите и дължината на захранващия участък неизбежно се вземат предвид при проектиране на метро, никъде по света няма метро с криви с малък радиус, на които влаковете да се амортизират и да са принудени да преминават с около 30km/h и по-малко. Също захранващите подстанции се съчетават с метростанции. Нова Телевизия е встрани от трасето и метростанция там би означавала две проблемни криви с радиус под 300 метра и сериозно забавяне на метрото, да не говорим за амортизацията.
отговор Сигнализирай
43
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Тя и София не струва тея тръгнали да я плюят и да гледат провинцията.Ами Кърджали беше град с население 50 хил. души, сега е 20 хил. души. При умиращи градове и села кой да прави нещо?Никой няма да инвестира в нещо, което умира.София е сравнително жива (след 22.00 ч. няма никой по улиците), но и нея искат да унищожат. Като ликвидирате и София и край, няма да има къде провинциалистите да идват да работят. Сега Перник и всички близки градове и села до София работят в София. И тя ви пречи?
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 7
Тогава въобще да ги правят всички спирки в нищото. Защото те в чужбина сигурно нищо не разбират, че метрото им е нормално.Отделно тук се строи със скоростта на ***. Ако навсякъде по света се строеше така, мегаполисите никога нямаше да имат метро.В Истанбул от 1996 г. до 2019 г. трябва да достигнат построените участъци 750 км.А тук комунистите започнаха края на 70-те години и досега 40 км. построени.Бравос разбирачите.
отговор Сигнализирай
41
до анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
В началото прочетох само първата част на заглавието и помислих,че БДЖ е възкръснало---------И аз това си рекох, но се оказа, че новината е за Сф метро!Уви, родния ни "политически елит" не вижда по-далеч от Сф и едва ли в скоро време ще има инвестиции в най-евтиния пътнически и товарен транспорт!!!!
отговор Сигнализирай
40
vlady
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Дължината на захранващия участък в метрото е около 2 километра, съответно разстоянието между станциите трябва да е по-малко. Също има и ограничение за радиусите на кривите и няма как метрото да обслужва всички обекти. Ако мине по Христофор Колумб, то Дружба 2 остава далеч встрани. Разни анонимни хейтъри да попрочетат малко за релсовия транспорт.
отговор Сигнализирай