IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Първи мерки: Знак до знака по бул. "Брюксел"... започват да отпадат


Обратно в новината

Коментари Коментари

30
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Ще отпадат знаци, щото трябва да се нормализира движението заради чуждите политици, които ще се движат там. Ако беше заради българите или по други пътища нямаше да си мръднат малкия пръст.
отговор Сигнализирай
29
Руснака
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Така, като съвестни граждани, ще свършим работата на тези, които са взели, взимат и ще взимат пари за да я вършат по същия начин. Хубаво, ще се сигнализира, ще се оправи, ако се зачете, но когато системата не работи, а ние добавяме собствения код, опитвайки се да я поправим, а това не става, накрая скрипта ще избуши, а именно ние, подавайки поредните сигнали.
отговор Сигнализирай
28
наблюдател
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Направете ограничението 40 км/ч и няма да се налага никакво намаление на скоростта.
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
Някакво чудо е от знаци из София. Прекалява се. Освен че е преразход, ами и затормозява всеки шофьор. Производството на пътни знаци трябва да е супер далавера. В Кения има само светофари. знаци няма.
отговор Сигнализирай
26
Щирлиц
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Добре,че само там е така,ц,ц.....Некадър.ници.
отговор Сигнализирай
25
187
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
че са си оставили ръцете на това място, и в двете посоки, е повече от ясно. освен знаците идете вижте асфалт на 2 -3 месеца, вече са се отворили дупки където се свързват платната. от мостовете висят висулки, а между другото, ограничението от 40 км/ч е точно на място, защото следва един "шикан" (все едно сме във формула едно, 'баси), точно под моста, където тече водичка, заледява се... НО ВАЖНОТО Е ЧЕ СМЕ СТАБИЛНИ!
отговор Сигнализирай
24
До: малка подробност
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
дори да не са КАТ отговорните, те са длъжни да препратят сигнала до компетентната институция. като го препратят, спокойно могат да го направят заедно със становище как да се урегулира движението там. ако институциите си вършат работата, ще намерят кой да я свърши добре. другото ще е прехвърляне на топката.
отговор Сигнализирай
23
малка подробност
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
...обаче е, че отговорната институция не е КАТ, а общината. Колкото и да си пишете на КАТ- последствия едва ли ще има, те не могат да решават това.
отговор Сигнализирай
22
До 10
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
Преди години наистина имаше в Правилника за прилагане на ЗДвП ограничение за поставянето на знаците за намаляване на скоростта, но мисля, че от доста време са го махнали. Аз поне не го намерих, последния път, когато го търсих. Изискването беше да не се намалява скоростта с повече от 20 км/час и какво да е минимално допустимото разстояние между два такива знака.
отговор Сигнализирай
21
Реалист
преди 6 години
Харесвам 21 Не харесвам 1
Знаците ги поставя стопанинът на пътя, а не КАТ или поне така трябва да бъде по закон. Столична община е стопанинът на този път, но както навсякъде в България, КАТ съветва как да се поставят знаците, а стопанинът на пътя ги слага, защото така каза КАТ. КАТ не носи никаква отговорност за знаците, а отговорността е на Столична община. За съжаление в КАТ няам експерти по пътна безопасност, а в общината едва ли има някой, който да разбира от транспорт и организация на движението и паркирането.
отговор Сигнализирай
Новини