IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Удължиха пешеходната зона на "Витошка" – до "Св. Неделя"


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

22
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
Примерно в Мадрид, този проблем е решен с подземен околовръстен магистрален път - М30. Той е най-вътрешния пръстен и свързва централни квартали. Не че там няма задръствания, напротив има, но въпросът е, че София няма дори външен околовръстен път, който да е магистрален, камо ли вътрешен. Затова хората минават през центъра - не защото им харесва да зяпат МС и президентството докато са в задръстване, а защото околовръстното не е функциониращо и ти удължава пътя с 20-30мин и 10тина километра.
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 5
Тъй нареченият "трафик" в центъра, основно е от хора движещи се от западните квартали на София към източните и обратното. Демек Люлин-Младост. За тях, няма по-бърз и удобен маршрут от бул. Тодор Александров, центъра и Цариградско. Това са големи и хубви булеварди. При добра организация на движението, те се минават много бързо. Тъй като този път няма алтернатива трябва да се мисли как да се синхронизира и увеличи скоростта по него, нещо като централна магистрала.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 12
Пешеходната зона трябва да се удължи още.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 10
По-голямата част от движението е към Тодор Александров и Стамболийски, така че тази промяна няма да удари трафика. По принцип съм напълно съгласна, че и тази отсечка трябва да е пешеходна - Св. Неделя е една от най-прекрасните църкви и заслужава да бъде част от пешеходната зона. Това което не ми е ясно е какво ще правят с трамваите. Защото не върви много да наричаш пешеходна зона в която минават трамваи. Трябва да сложат някакви ограждения ли, знам ли. Иначе може дори да е опасно.
отговор Сигнализирай
18
vlady
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 15
По принцип е уместно цялата Мария Луиза от Лъвов Мост до Алабин да е пешеходна и без това Ботев поема по-голямата част от трафика.
отговор Сигнализирай
17
vlady
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 11
Нормално е в идеалния център пешеходците и обществения транспорт да имат приоритет, за колите да има рингови булеварди и градски магистрали в периферията на широкия център и извън него.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 11
До До 15 vladyКато човек, роден и живеещ в района, искам да те питам дали градът е на хората или колите.
отговор Сигнализирай
15
До 15 vlady
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 5
Основният трафик е КЪМ Стамболийски и Александров, а тази нова пешеходна зона ликвидира един от най-кратките и удобни маршрути към тези два големи булеварди. Като човек роден, живял и работил много години в този квартал, смея да твърдя, че крайно неудачно въвеждат пешеходни зони в София, вкл. и тази сега.
отговор Сигнализирай
14
Kiki
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
Тези от общината да се научат да смятат !
отговор Сигнализирай
13
vlady
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 13
Така или иначе основният трафик винаги се е поемал от Александров и Стамболийски, Алабин и Позитано са от край време еднопосочни. Удължаването на пешеходната зона е удачно.
отговор Сигнализирай
Новини