IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

В София: Купуваме ли си билетче за рейса? Три пъти по-малко!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

17
Геле
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
До Гошуколега, народа трябва да е луд за да се вози трезвен в градския транспорт
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
От тази статистика мога да заключа, че редовните пътници просто са почнали да си купуват абонаментни карти вместо билети. Интересно ми е какво е направено по въпроса с нередовните пътници ? В метрото поне веднъж седмично виждам гратисчии - прескачащи, пъхащи се по двама, навеждащи се и т.н. ! И да питам бат Сали как ще го накарате да се таксува електронно ? Като се качи целият к.ату.н как точно ще ги глоби контрольора ?
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Очевидно искат всички да минат на годишен за 365, значи останалите варианти още могат да ги вдигат докато постигнат желаният резултат. 5лв билета и 100лв месечна за една линия и готово.
отговор Сигнализирай
14
Гошу
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
Аз веднъж пиян набих един контрольор, те двама бяха де, ама като ударих единия и падна, другия ми вика: "Чакай бе човек, за един билет ще убиеш човека". Такива са страхливци, вместо да ме погнат двамата да ме счупят от бой, оня заряза колегата си. Ха-ха. А иначе аз си купувам винаги билет, когато ползвам градския транспорт, ама тогава беше 9 вечерта, шофьора нямаше билети а и бях пиян
отговор Сигнализирай
13
До 4 vlady
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 8
Не е редно някой да плаща за повече от друг за едно и също пътуване, както се опитваш да ни внушиш. Спорно е колко трябва да е цената на картата в сравнение с билета. Според мен една месечна карта за една линия трябва да струва колкото 20 билета, т.е. 32 лева, а не 28 лева, както е сега, а за всички линии колкото 50 билета, т.е. 80 лева, а не 60 лева, както е сега. Другият вариант е да се намали цената на билета, но цените на картите не са в необходимото съотношение.
отговор Сигнализирай
12
До 2 Жо
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 6
Най-НЕрентабилно е да си купиш карта за цялата градска мрежа за 365 лева за цялата година. Пътуваш 10 пъти в годината и цената на едно пътуване ти е 36 лева и 50 стотинки за едно пътуваме. Ако пътуваш повече, примерно 100 пътувания в годината, цената на едно пътуване ти е 3 лева и 65 стотинки. Аз пътувам около 50 пъти в годината - значи цената ще ми е около 7 лева и 30 стотинки за едно пътуване.
отговор Сигнализирай
11
До 10 Жо
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Билетът в София е най-скъп в сравнение с другите държави от ЕС и то номинално, без да се отчитат доходите в България. Причината е в това, което ти дава билетът, а не в цената на еднократното пътуване, с което ни манипулират. Като си купиш билет в ЕС, този билет важи примерно 1 час, а не само за едно пътуване както е в София. Второ, там имаш добре развит обществен транспорт, в сравнение с който транспортът в София е като конска каруца.
отговор Сигнализирай
10
Фалшиви новини
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Цитат: В същото време обаче продажбата на абонаментните карти бележи над 68% ръст. През 2015 г. ЦГМ са продали 3,8 млн бройки, а през изминалата над 5,7 млн. лв.-Това е копирано от Монитор без замисляне. Сравнява се бройка със сума в лева и ето ти 68% ръст. Разбира се ръстът изобшо не е ясен какъв е - дали като брой продадени карти или като сума от продадените карти. -От продадените билети, вкл. талоните, сумата е малко над 4 милиона лева по-малка през 2017, в сравнение с 2015-та.
отговор Сигнализирай
9
Жо
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 11
До Анонимен 5Ходил съм в 22 европейски столици. Билетчето в София е най- евтино. А, ако си купиш абонаментна карта, навсякъде е по-евтино от единичния билет.
отговор Сигнализирай
8
AZ
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 7
Най - неграмотните провинциалисти са в София. Който има акъл се справя в родното си място, който *** за зеле не става от него отива в София да търси препитание.
отговор Сигнализирай
Новини