IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

20 нови електробуса пристигат в София през октомври


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

10
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
зарязваме всичко друго, 324KW батерия за 300км или разхода на този автобус е 1KW електроенергия на километър.Изключваме вариантите с климатици, парно и тн, защото те и сега не ги пускат.т.е за изминаването на 1км ще струва 20ст така да го обобщя, нормален курс от 10км в посока = 2лв.Т.е градски транпосрт ще намали и разходите. Не очаквам това да повлиае на цената на билета, освен нагоре, но е стъпка напред.ако ги прави в 1 ден 300км = 60лв "гориво" 80лв надник ии с 2 курса избива.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 7
До Анонимен 8Благодари за това на твойте общинари, не обвинявай друг кмет, че си върши работата.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 7
А в Русе градския транспорт е пред фалит. Нормално след като София е първо, а цялата останала България трето качество.
отговор Сигнализирай
7
Истината
преди 6 години
Харесвам 23 Не харесвам 1
Строителството в София прави въздуха по-мръсен и като се застрояват зелени площи и паркинги, но за това нито дума от некадърниците в общината.
отговор Сигнализирай
6
Истината
преди 6 години
Харесвам 27 Не харесвам 1
Въздухът в София става все по-мръсен по много причини, но транспортът не е сред тях. Примерно по-мръсно става заради безразборното строителство в София - едно, че покрай строежите е от мръсно по-мръсно и второ, тези високи сгради нарушават естествената вентилация на София. По-мръсно става защото улиците и тротоарите в София все по-рядко се мият. По-мръсно става защото се увеличават едни, които горят гуми, дърва и какво ли не за отопление и за да вземат метала от гумите. И т.н. и т.н.
отговор Сигнализирай
5
Факт
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 6
Няма наднормено замърсяване заради двигателите с вътрешно горене на транспорта в София. Замърсяването от тези ДВГ обикновено е около 10-20% от нормите и само в отделни случаи достига до 70% от нормите. Ако ще и целия градски транспорт да стане електрически, както и всички автомобили движещи се в София, чистотата на въздуха практически няма да се промени. Цялата данадания е да се усвоят едни пари от мафията, както и да се имитира дейност, че нещо се прави за ФПЧ, които са от дърва, гуми, въглища,
отговор Сигнализирай
4
Гери
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 12
Браво! Кмет в действие!
отговор Сигнализирай
3
sport
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
До АнонименДа, действително ръждата избива брутално.
отговор Сигнализирай
2
sport
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 4
Фандъче, едно време имаше едни Икарусчета и едни Мерцедеси, много убави, които бъъълваха ли бълваха. Като си спомня какви следи оставяха при потегляне. Ама тогава имаше доста по-чист въздух. Имаха си дръвца хората, горяха си, но не беше такова чудо. Тя с електробуси ще бори проблема. Похвално. След това да бутнат незаконните катуни, които са навсякъде. Да ги бутнат някъде, да им направят къщи/блокове и да си живуркат "ефективно". Всички знаем кое поражда проблема.
отговор Сигнализирай
1
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 5
Ако са нови,колкото трмваите,които са десета употреба,но боядисани,а вече ръждата отвсякъде прозира,мерси.
отговор Сигнализирай
Новини