IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

"Графа" – в гранит и цимент. Неустойките: 240 бона на ден!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

10
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
гледам ремонта на графа и паната, на които е показан бъдещият готов проект... запазваме трамвайните релси, булевардът е пешеходен, но не са предвидени никакви ограничителни колчета, за пешеходците... от това могат да възникнат доста неприятни истории...
отговор Сигнализирай
9
Дръндер
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 11
Вандализъм? Г-жо Фаяндъчкова уличното изкуство не е вандализъм а протестно изкуство! Но какво ли ви разбира главата от това?
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 21 Не харесвам 3
39 милиона?!От тях мафията ще открадне 38 милиона, а с останалия един милион ще направи имитация за свършена работа, но при ГЕРБ е така. След година-две ремонта ще започне отначало, а ако е пак мафията на власт, ще се направи по същия начин.
отговор Сигнализирай
7
До 4 Атон
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
Очевидно си в голяма грешка. Проблемът с транспорта в София е заради изключително влошената в последните години организация на движението и паркирането. Една от последиците на тази лоша организация е шофирането по принуда и в буслентите. Типиченм пример е бул. Малинов в Младост, където фандъкова остави по една лента за влизане и по една лента за излизане от Младост към и от Цариградско шосе, а Младост е с над 120 хиляди жители и от там минава 90% от трафика на Младост към другите части на София.
отговор Сигнализирай
6
До 1
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 7
Всъщност Фандъкова отдавна прокарва селската идея, София да остане без трамваен транспорт. Можеш да сравниш колко бяха трамвайните линии до около 1991 година и колко са сега. Колкото до електрически автобуси, то полза за София от тях за София няма. По-скъпи са, а и София няма проблем със замърсяването освен с фините прахови частици от отоплението през зимата. Дали автобуса ще е дизелов или електрически, няма значение за замърсяването с ФПЧ, които се вдигат във въздуха от неизмитите улици.
отговор Сигнализирай
5
Аристотел
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Сега разбирам защо прекръстиха "Графа" на График!
отговор Сигнализирай
4
Анон
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
До страничен въпросЗащото добрите български граждани няма да стоят далеч от бус лентите, както обикновено, и градския транспорт ще върви с по 20 минути закъснение, а виж от друга страна трамвая си се движи без да го притеснява колко е дълга колоната по платното за движение на автомобили.
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 11
Всичко се прави за София. А провинцията тъне в разруха от крадливи кметове.
отговор Сигнализирай
2
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 46 Не харесвам 3
От кои видове плочки ще сложат - надигащите се като пред НДК или от незалепващите трето качество като на Витошка?
отговор Сигнализирай
1
страничен въпрос
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 9
Все пак Столичната община известна със своята неподкупност, проницателност и новаторство---няма ли да даде обяснения защо е избрала път на развитие - подновяване на трамваите и линиите им, а не пътят със закупуване на електрически автобуси?
отговор Сигнализирай
Новини