IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

5500 места повече в "зелена зона", ако СОС гласува!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

37
Соф
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 12
Какви 5500 нови паркоместа ,като местата си стоят, но досега се паркираше без пари. В скоро време в цяла София ще плащаме да си оставяме колите пред домовете . Как за 12 години един подземен или надземен паркинги не построиха? А, преди три години ВКС отмени за живущите таксата от 150 и 100 лв - винетки като дискриминация. Столична община оглуша и продължава да увеличава зоните в интерес на хората
отговор Сигнализирай
36
От 40
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 13
В единият офис, 1-2 пъти седмично се събират над 30 човека, иначе са 5-10. В другият редовно са 5-10 човека, а в третия са по-малко 4-5 човека. Нормите според теб са наред, а според мен паркоместата трябва да са не девет, а 39 или повече.
отговор Сигнализирай
35
До 33
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 13
При мен са 9 паркоместа, 6 апартамента, 12 ателиета и три офиса - нормите са добри според теб. В ателиетата си живеят хора точно както и в апартаментите.
отговор Сигнализирай
34
От 37
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Коментара ми беше до този преди Spectre.
отговор Сигнализирай
33
до 33
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 12
А сега провери защо половината се водят ателиета в новите блокове. Защото за ателиетата няма нужда от паркоместа по закон...
отговор Сигнализирай
32
До Spectre
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 14
С кой град сравняваш София? За коректно сравнение кажи каква е плътността на населението, колко са колите, макар че за София реални данни няма, какъв е обхватът на тези платени зони и как е с закритите паркинги в тези зони. Иначе сравняваш ябълки с круши.
отговор Сигнализирай
31
До 34
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 12
Изобщо не си наясно с нормите за паркоместата при строителството или просто ни манипулираш. Аз сега съм в нова сграда с 21 двустайни жилища и два офиса на партера. В подземния гараж има 14 паркоместа - според теб повече от достатъчни. При това 6 от паркоместата ги продадоха на хора, които не са от сградата.
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 12
Проблемът с паркирането в София се създаде изкуствено от кметове и общинари, за да ни доят с платените зони за паркиране. В София колите са доста по-малко в сравнение с други подобни градове по света. Самата София е с малка плътност на населението, в пъти по-малка от градовете, с които я сравняват. В София плътността на населението е 900 човека на кв.км, а в Париж е 21000 човека на кв.км. Защо тогава паркирането в цяла София е толкова трудно?
отговор Сигнализирай
29
До 31
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 3
"Проблемът с паркирането е ясно как се създаде. Презастраховането, норми на строителство, които позволяват строителство без необходимия брой паркоместа...." Не вярно. В новите норми за строителство е задължително да се осигурят определен брой паркоместа спрямо броя на жилищата (за жил.сгр.), норми за магазини, хотели и др. обществени сгради. Ако забелязвате, новите кооперации са с подземни гаражи на 2-3 нива. Лошото е, че за старите сгради нямаше такива изисквания, ама тогава нямаше и коли.
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 13
Проблемът с паркирането е ясно как се създаде. Презастраховането, норми на строителство, които позволяват строителство без необходимия брой паркоместа, застряваме на съществуващи паркинги и пълна липса на строежи на нови закрити паркинги, както правят по света в такива случаи. С платените зони за паркиране в тази ситуация става още по-зле, но кой да разбере... 78235
отговор Сигнализирай
Новини