IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

София: В колите - все повече, в автобуса - все по-малко


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

143
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Има една огромна заблуда, че колите в София били много. Истината е, че са малко, но заради лошата организация на движението и паркирането, колите изглеждат като много. Същият брой коли в град в подобен на София, но с нормална организация на движението и паркирането, ще се вижда, че са малко и задръствания няма да има. Два прости примера. Ако в София 80% от паркираните коли са в закрити паркинги, дали паркираните коли ще са толкова много? Ако колите се движат с 1 км/час или с 50 км/час, каква ще
отговор Сигнализирай
142
Smurf
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
При положение че метрото е на 10 минути или повече , което не знам къде го има по света, или че има автобусни линии по които автобусите се движат през 20 -25 минути Фандъкова какво очаква да ръмбаме пеш. Всичките действия предприети от Герб са в посока по скъп и по нарядко градски транспорт и резултата е налице
отговор Сигнализирай
141
До 139
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
200 е число, а не цифра.Никъде не казвам, че под 200 се отнася за всички регистрирано в София автомобили, а казвам, че това е броя на ЛИЧНИТЕ автомобила, защото за другите държави се сравнява с броя на личните автомобили, а не със всички регистрирани автомобили. Разликата между броя на личните и всички регистрирани е огромна. 600 на 1000 за София се получават като се раздели броя на всички автомобили регистрирани към Столичната община на населението на град София, а не на цялото население на СО
отговор Сигнализирай
140
пипи дългото чорапче
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Мисля че обясних:Проблема не е само в брой автомобили,а в това че не се вземат адекватни решения.Неудачно е да се сравняваме с тази или онази държава.Я да вземат да оправят градския трансорт;да дадат възможности на хората за велосипеди,да стегнат всички колите;да дадат възможност на еко колите;да измислят умни решения за трасетата и качествени ремонти;да оправят данъците на колите и всички да бъдем равни пред закона;но и други такива да не блокират пътищата-визирам нсо;.......
отговор Сигнализирай
139
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
До Жени Sexy ЛомТочно това ни е проблема - манталитета. Ако се возиш в градския транспорт или с колело, значи си нереализиран лузър, а ако се возиш в 15-годишна бракма - си големия гъзар. Между другото градския транспорт струва по левче на ден - годишната карта е 365лв. Единствено с колело и пеша е по-евтино.
отговор Сигнализирай
138
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Тук един пише за Мадрид, но знае ли че:Мадрид има гъстота на населението около 5300 човека/кв.км, а София под 1000.В Мадрид около 40% отиват на работа с кола, а в София около 30%.В Мадрид около 20% отиват пеша на работа, а в София около 30%.София е на 13-то място по най-скъпо паркиране (между 100 и 200 евро месечно) сред европейските столици, по-напред от Мадрид, където паркирането е по-евтино. Тук не влиза паркирането в Синята зона.
отговор Сигнализирай
137
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
ГЛУПОСТИ - И МЕТРОТО Е ФРАШ И РЕЙСОВЕТЕ ! ВЕРНО Е ЧЕ АВТОМОБИЛИТЕ НЯМАТ БРОЙ И ЗАДРЪСТВАНИЯТА СА ОСНОВНО ОТ ТЯХ , НО ДА ГОВОРИТЕ ЧЕ ГРАДСКИЯ ТРАНСПОРТ Е ПРАЗЕН , МАЙ И ВИЕ ПО КОЛИ СЕ КЛАТИТЕ А НЕ ПОЛЗВАТЕ ГРАДСКИЯ ТРАНСПОРТ !
отговор Сигнализирай
136
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
До 135Според данн на МВР регострираните и водени на отчет МПС-та в София са 818534, кото ще рече над 600 на 1000 човека население, а това е доста висок показател за ЕС, незнам откъде си взел тая цифра 200 на 1000
отговор Сигнализирай
135
До 131 Край
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
По изминати километри на година от личните автомобили на човек от населението на София, изоставаме около 5-6 пъти от Берлин например, вкл. и при километрите изминати само в града. Съвсем друг е проблема, но ни лъжат, че колите в София били много, а те са малко. За да са наистина много, трябва личните автомобили да се увеличат поне 4 пъти.
отговор Сигнализирай
134
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
За 125- "чакам ред да паркирам"- това какво ти говори ? Навсякъде в Мадрид е зелена или синя зона, паркираните коли са с опрени брони в повечето случаи, няма улица или пасео без метър забранен за паркиране, а процентите си ги наври на подходящо за теб место ! Целият свят видя до къде стигнахте с процентната ви статистика за всичко ! Къде е реалността ви, или реално не знаете какво означава "реалност" ? Аз в проценти зная само, че народа в България вече е 100% овце !
отговор Сигнализирай
Новини