IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

(Не)Възможният градски транспорт в София!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

14
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
има квартали в софия където даже няма градски транспорт или е на офромно отстояние ...явно трябва да питаме другите държави как да го напраиме щот ние немаме акъл
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
До Анонимен 10Чшш, чуваш ли се какви ги приказваш. От 80-те до сега трафикът в София се е увеличил В ПЪТИ. Никой не ти е забавил градския транспорт, просто *** иска и на 300м да отиде сам, но с кола да е. Това го няма никъде в развитите страни - всеки сам в кола, да обикаля като гламав. Да пазаруваш - добре, да отидеш някъде на излет - приемливо. Ама всеки ден сутрин в 8 и вечер в 6 да се буташ с още хиляди празни автомобили, вместо да хванеш метро или автобус, си граничи с комплекси...
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Наистина не е добра схемата от 80те години на миналия век. Тогава не е имало метро и основните няколко булеварда в София са поемали всички автобусни и тролейбусни линии; при трамвайте пък съвсем няма промени от средата на 20ти век като трасета. Когато има метро, няма нужда от концентриране на десетки линии по няколко главни булеварда. Може да се пуснат по по-вътрешно-квартални улици автобусите/тролейбусите и да се разделят на две някои линии, за по-добра оптимизация. Но трябва и ново таксуване
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 5
До Анонимен 12И за какво ти е този трамвай номер 6? Къде ще те откара? По целия му маршрут има градски транспорт. Няма една спирка, на която да не спира я автобус, я друг трамвай, я тролей, я всичко накуп.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Искам си трамвай номер 6!83338
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 4
Всъщност транспортната схема от 80-те години е много по-добра от сега наложената транспортна схема от ГЕРБ и предишните кметове. С промените направени след 1989-та година, градския транспорта стана много по-бавен - налагат се много прекачвания, чака се много, получават се задъствания заради сбърканата транспортна схема в София наложена най-вече от ГЕРБ, но и от други през последните 20 години.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 28 Не харесвам 3
Сравнително лесно може да се оправи градският транспорт на София. Първо махаме Фандъкова и бандата й, после трябва да дойдат хора експерти, а не калинките на ГЕРБ и транспорта в София доста бързо ще стане нормален.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
Фандъкова out...не напразно е измислено гласуването и мандатите. Екипа нещо почна да се корумпира и да вреди на хората.
отговор Сигнализирай
6
До 4
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Стара ти е информацията. Преди няколко дни се върнах от Бургас. 1.30 е билета сега там.А целия град е в синя, зеленаи говняна зона, включително крайбрежната улица и прилежащ паркинг. Колата почти през цялото време ми седеше в Зорница инак щях да фалирам!
отговор Сигнализирай
5
ДА
преди 6 години
Харесвам 43 Не харесвам 1
Какво ми се чудите-за да сляза до "града" и да се върна,ми трябват 5-6 лева,защото в квартала няма метро и трябва да сменя 3-4 превозни средства.По 1.60 билета,независимо дали за 1 спирка или от край до край!!Естествено,че ще си ходя с колата ,в пъти по-евтино,няма смърдящи на пот ,пиещи бира или ближещи сладолед до мен,няма висене по спирки,които-не знам кой ги измисли тия спирки и кой спечели "обществена поръчка",нито от слънце пазят,нито от дъжд!С "градския" да си пътува Фандъкова!
отговор Сигнализирай
Новини