IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Купуваме еднодневна карта за градския транспорт през телефона


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

56
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Какво ще спре някой да направи скрийншот с QR кода и да го прати на приятел, който да го ползва също?
отговор Сигнализирай
55
Св
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Еми като идея не е лошо. но слушах какви са таксите. +10% върху стойността на покупката т.е. 40 ст.. По цял свят стимулират безналичните плащания, както и самия контрол е подобрен и възпитава към редовно кореткно пътуване, тук начисляват такси отгоре. Е кой ще се върже?
отговор Сигнализирай
54
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Поредните усвоени пари, поредната услуга, която няма да работи нормално. Дават ли си сметка, че след 10 години ще е безнадеждно остаряла? Или може би си дават и го правят с цел.
отговор Сигнализирай
53
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 5
До щеее300 метра можеш да ги въривш и пеш *** балкански. Никой не ти е длъжен.
отговор Сигнализирай
52
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 5
До 54Жалко никога няма да разберем колко би струвало при мафията от БСП... защото просто не могат да спечелят избори.
отговор Сигнализирай
51
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Странно, на сайта на Градска мобилност намерих само една оферта за нещо такова, на цена 70 хиляди лева без ДДС (84 хиляди лева с ДДС). Тези 88 милиона за същото нещо явно са нещо специално за мафията на ГЕРБ.
отговор Сигнализирай
50
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Като са ти само 300м защо не ходиш пеша? А защо такситата имат начална такса?
отговор Сигнализирай
49
щеее
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
ще платя дудуци на фъндъчказначи градски транспорт могат да конфигурират несправедливо цените, а ние да плащаме цял ФЪНДЪК за две спирки? Така ли?Две спирки на разстояние 300 метра струва не повече от 10 стотинки гориво. Дори и с наклон нагоре - 20 ст. в най-лошия случай. Защо да плащам ЦЯЛ ФЪНДЪК при условие, че себестойността на услугата е не повече от 30 стотинки максимум.В момента всички плащаме билетите на някой друг. А, този друг пък или не плаща или за един фъндък обикаля 10 км.???
отговор Сигнализирай
48
До 29 и 38
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
При тогавашната цена от 4 и 6 стотинки това не се почувства много, но сега от около 20 години с скъпите билети и карти и особено сега с билет от 1,60 лева, разликата се чувства. Казано накратко услугата може да е една или друга, а в белия свят услугата обикновено е пътуване от спирка до спирка с едно или няколко превозни средства в рамките на определено време. Въпросът е как ще е в София с новата система. Дали ще се запази сегашното положение с доста скъп билет или ще стане както в белия свят?
отговор Сигнализирай
47
До 29 и 38
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Има услуга и услуга. В големите градове на западна Европа, в които съм ходил услугата беше пътуване от спирка до спирка в рамките на 1 час с едно, две или повече превозни средства - метро, автобус и трамвай в два варианта - на една цена и на различна цена според разстоянието (броя спирки). Същото беше и в България преди години, преди да се въведат перфораторите, които подмениха услугата с друга - 1 пътуване с 1 превозно средство независимо от разстоянието. При тогавашната цена от 4 и 6 стотинки
отговор Сигнализирай
Новини