IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Еко колите - със стикер! За другите центърът на София ще е забранен!


Обратно в новината

Коментари Коментари

200
До 203
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 4
До 203 ХасанХасане, по-добре да махнем Фъндъкова, не мислиш ли?
отговор Сигнализирай
199
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 26 Не харесвам 3
Родена съм и съм живяла цял живот в Центъра. Сега тия гости в моя град могат ли да обяснят как се предполага да излизам и влизам в същия този Център ако нямам средства да си купя Бентли?
отговор Сигнализирай
198
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 23 Не харесвам 4
Няма такава държава, която само да ВЗИМА от гражданите. Зимата емигрирам. Няма да ми липсва нищо в тая дупка, освен майка ми и баща ми.
отговор Сигнализирай
197
To6
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
В България се прави против хората ! Да им е трудно, гадно и непрекъснато да са в стрес. Но това е друга тема. Тези ограничения на скоростта се прави единствено за КАТ. Питам се защо въобще има ограничения най-вече извън населените места при положение, че никой не ги спазва. Освен това са нацвъкани без да има защо на много места ограничителни знаци на скоростта ???
отговор Сигнализирай
196
Хасан
преди 6 години
Харесвам 28 Не харесвам 6
Господа софиянци! Заповядайте да живеете в Кърджали!Няма я Фандъкова да ви тормози.Няма синя зона.Ще можете да си джиткате с барутниците по цял ден из центъра! И Гърция е близо.За 20 лева газчица ,отиване и връщане на плаж в Гърция.Кеф ви Фанари,кеф ви Макри.Имаме и аквапарк! Вие още нямате!И входа е само 12 лева ..с шезлонг,чадър и пързалките.Заповядайте да живеете в Кърджали!Няма ги и ГЕРБ на власт.
отговор Сигнализирай
195
+++
преди 6 години
Харесвам 22 Не харесвам 0
Шофирам от 80-те години на миналия век и ми е тъжно като гледам, как перфектно организирано движение и паркиране по места се променя от хора, които не разбират нищо от това, което променят, но умеят със сладки приказки и усмивки да лъжат хората, че това е от грижа за тях.
отговор Сигнализирай
194
+++
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 9
Сега по Цариградско шосе разрешената скорост е до 80 км/час, близо два пъти под безопасната скорост за шосето и съвсем логично там непрекъснато има задръствания, което води до още по-ниска скорост и още по-големи задръствания и като краен резултат там има повече катастрофи и значително по-голямо замърсяване заради колите. Замърсяването и катастрофиет ще намалеят поне два пъти, ако се разреши пердишната максимална скорост от 110 км/час. Същото трябва да се направи и с всеки по-голям булевард,а не
отговор Сигнализирай
193
+++
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Наднормено замърсяване от колите в България няма, вкл. и в София, но пак бихме могли да намалим замърсяването от колите, като осигурим движение на колите в София с подходяща скорост, а не да висят в задръстване или да се движат бавно. Примерно По Цариградско шосе в София, когато го направиха в сегашния му вид, максималната разрешена скорост беше 110 км/час, което означава, че при тогавашните коли без серво на спирачки и волан, безопасната скорост е била най-малко с 20-30 км по-висока. Сега там с
отговор Сигнализирай
192
+++
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
Наднормено замърсяване в София от колите няма и това се знае. Разбира винаги е добре да се намали замърсяването от колите, но дали това е целта на кмета и шайката й? Основната част от замърсяването от двигателите на колите е заради все по-влошаващата се организация на движението и паркирането и задръстванията заради тази лоша организация. Най-простото решение за намаляване на замърсяването от колите е хора експерти да организират движението и паркирането в София, а не Фандъкова и шайката й.
отговор Сигнализирай
191
Аз само да попитам
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
А от Общината и подопечените и дружества ще продължат ли да използват камиони от марките ГАЗ, Камаз, Урал и др., както и непреходната Лада Нива? А на БНТ мобилните станции ще ги допускат ли (те са с дизелови агрегати и смърдят от 1 километър)? А на изпълнителите на обществени поръчки ще им изискат ли определен клас автопарк? Да не стане накрая само бадева да ручаме жабетата...
отговор Сигнализирай