IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

2020 г.– третият лъч на метрото. Следващи спирки: "Гео Милев" и "Слатина"?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

76
Калинка Калчева
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Еко фашистите няма ли да протестират че Витоша се презастроява. В столицата има и друга планина, но до нея като се застои празното място София ще стане два пъти по голяма. Затова вместо в южните райони блоковете да са през два метра, трябва да се започне усилено строителство към Стара планина. Така селата които се водят квартали на София ще се съединят с нея. Нали съединението прави силата. Силата на София е пряка връзка между крайните квартали които нямат връзка с летището.
отговор Сигнализирай
75
Джулия Петрова
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Хубаво е първо важните улици да се направят в крайните квартали защото като се застрои ще стане същото както при ремонта на бул. Черни връх; Не пожелаха да разширят булеварда и похарчиха грешни пари на държавата. Затова повече грешки не трябва да се допускат и да се правят широки улици. Защото като се застроят се превръщат в нов център на града. Освен това на бул. Владимир Вазов ще се провеждат по някога автомобилни състезания и го затварят. Затова тези пътища ще са обходни и дублиращи.
отговор Сигнализирай
74
Ани Върбанова
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Съветниците на кмета и премиера трябва да знаят че трябва много улици в крайните квартали да се разширят и асфалтират.Например улицата пред кауфланд където върви автобус 90,трябва да се продължи покрай гаража на автобусите от градския транспорт, покрай гробищния парк,до бившата околовръстна ж.п. линия.На мястото на линията е важно да се направи широк булевард от Малашевско шосе до входа на зеленчуковата борса в Слатина. Като няма строежи се прави улица защото след това никои няма да ги събаря.
отговор Сигнализирай
73
Сава Дончев
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
След изграждането на новите квартали в близост до Кремиковци, Бутонец и Челопечене, ще се слеят действително със столицата. Въпреки че се водят квартали те са предградия на София. След това в полите на Стара планина ще продължи строителството до Костин брод и Банкя. Това ще бъдат най големите квартали. Затова Малашевско шосе е най важно да се направи широк булевард, които да се свърже със бул. Сливница до сточна гара и със магистрала Немус. Когато бъде готов ще е важен централен булевард.
отговор Сигнализирай
72
Ваня Георгиева
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Най сигурния транспорт си остава метрото. Затова не трябва да се мисли изобщо за леко метро или скоростни трамвай. Идва времето и на североизточните квартали където ще се изгради един нов град София. Заради голямата икономическа зона Кремиковци, между кв. Левски, Малашевско шосе, Северната скоростна тангента, околовръстното и до стара планина ще се издигне нов район от модерни квартали. Затова метрото от летището трябва да се продължи зад Ботев градско шосе с перспектива да се продължи.
отговор Сигнализирай
71
Стоичо Пешев
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Занемарените квартали от комунистите в североизточната част на София, заради М.К. Кремиковци които много замърсяваше въздуха; след 50 години ще бъдат най модерните квартали в София.Тогава столицата ще бъде над пет милиона жители. Затова вместо леко метро да се построи до Кремиковци където ще е най голямата икономическа зона;ще трябва метрото от летището да се продължи под пистата до кварталите Левски и Враждебна и от там до Кремиковци На тези не застроени площи може още една София да се изгради.
отговор Сигнализирай
70
Георгиев
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Хубаво ще бъде на последната спирка на трамваи 22 където върти под земята, над колелото където обръща да се изгради многоетажен паркинг. Този паркинг ще се ползва и за пътуващите с метрото и трамвая както и за живущите. Удобно е мастото и за нов Национален стадион, където също може да се ползва. Но за целта трябва добра воля на правителството и съветниците на премиера да познават добре София за да разберат че там е правилното място за стадиона. Но не при цистерните с гориво за самолетите.
отговор Сигнализирай
69
Георги
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
До НАБЛЮДАТЕЛЯ пак!Анонимен много точно си го е сметнал. Ти търсиш логика в това, че журналята не пише, цитира правилно...
отговор Сигнализирай
68
НАБЛЮДАТЕЛ
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
До Анонимен Добре смяташ,но с българският е зик имаш пропуски.74%изградени от 8 станции.36% изградени от ЛИНИЯТА.Двата процента не са от едно цяло
отговор Сигнализирай
67
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Състои се от 8 станции, които към този момент са готови на 74%. Останалите 36% от линията са предвидени за втория етап на строежа,...........Някак не излиза сметката74 + 36 = 110
отговор Сигнализирай
Новини