IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Мъжът, ударен в метрото, в тежко състояние


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

14
ушко
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
ако влака навлиза бавно при пероните, пак ще се получи!
отговор Сигнализирай
13
Гошко
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Преди месец бях в Париж. На всички станции има стъклени врати и те св отварят само при спряла мотриса. Да не споменавам, че почти всички мотриси се движат автономно без ватман.... Та с тези стъклени прегради се решава проблема на 100% без значение дали е по невнимание или опит за самоубийство.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Ако човека е решил да се самоубива, линията е без значение, но според мен е нещастен случай за съжаление. Бързат да се долепят до лентата още преди влакчето да е спряло, да не би да го изпуснат случайно.
отговор Сигнализирай
11
Малко яснота
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Жълтата линия е релефна, за да може незрящи хора да се ориентират по нея, а не за да може, когато ти я настъпиш и да се сетиш, че не трябва да стъпваш там.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Най-доброто решение е инсталиране на електропастир. Спиране на тока при идване на влака, за минат овцете.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
До АнонименАбе бил съм на доста места, където има метро и нашето далеч не е направено навсякъде като хората. Основно проблемите са тесни изходи (направо не ми се мисли при една евакуация какво ще стане) и кофти разписание.Това с вратите съм го гледал и във Виена (и там се бутат) и в Париж (където на някои станции те е гнус да се подпреш). В Брюксел съм гледал гъчканица по-страшна и от софийската в час пик. А пък в Лондон на една от линиите има стъклени врати,точно за избягване на инциденти
отговор Сигнализирай
8
Марто
преди 6 години
Харесвам 21 Не харесвам 5
Слушалки в ушите, поглед забит в телефона...еми сблъскал се е с метрото този път.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 31 Не харесвам 3
Тънката жълта линия е и асбразивна, за да прави още по-голямо впечатление, но.. уви! Освен това жълтите плочки са обемни- и тях не ги уважаваме. Пероните също са доста по-големи от повечето европейски станции, абе изобщо, метрото е относително добре направено. Нашенския манталитет обаче пак разваля хубавата работа. Нахални баби се бутат за да застанат пред вратите и после задръстват пероните, с бавно движение. Припряни шматки също се бутат да да слязат първи и после стоят отляво на ескалаторите!
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 20 Не харесвам 5
Дискавъри,ти не го ползваш метрото. Има си електронни табла, които показват точно след колко минути идват следващите 2 влакчета, а и се вижда светлината в тунела, както и се чува шума от приближаващия влак. Упражнявайте си мисълта другаде. Този човек 99.9% е пробвал самоубийство, очевидно не е мислил много, ами уби петъка на десетки хиляди хора, които загубихме час-два в чакане вътре в метрото и после по автобусите и пеша
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 22 Не харесвам 8
При Оправлението на Тиквата "щастлият" *** скача на воля под влакове, метро, от балкони и мостове ЛИКУВАЙКИ.
отговор Сигнализирай
Новини