IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Нощният транспорт – работещ! Люлинчани са №1. Ще го бъде ли?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

10
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Приемер от скандинавияПроверяват един на десет влака/автобуса. Ако нямаше, глобата е 250 лева. Това е;)
отговор Сигнализирай
9
Валентин
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 5
"Е, защо да не остане постоянен, ако е обмислен и финансово обезпечен. Дори и 3 лева да е, не виждам проблем да се прибереш от цънтъра на София до Люлин за 3 лева посред нощ. Иначе теслата е 15-20 лева. А така всички доволни и пътници и Общината."Не е точно така - общината не е доволна ако не може да крадне. Най-вероятно ще обявят конкурс за нови нощни автобуси, паник бутони и прочее преди да се навият това чудо невиждано да просъществува и у нас
отговор Сигнализирай
8
House M.D.
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Спокойно, колега Варненец! В София има недостиг на контрольори, така че балансът в Силата ще бъде възстановен.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 32
Много е скъп и трябва да се махне. С коли е доста по-евтино.
отговор Сигнализирай
6
Варненец
преди 6 години
Харесвам 27 Не харесвам 2
Когато има кондуктор във всеки автобус билетите се продават и няма гратисчии. Така беше във Варна. Обаче сега искат да махат кондукторите и да се използват автомати за билети, т.е. ще се разчита на съзнанието. Али-бали. Само ще добавят няколкостотон кондуктори към безработните, а приходите от билети ще падат.Но някой взе едни европари за тази система, нали?
отговор Сигнализирай
5
Луд
преди 6 години
Харесвам 36 Не харесвам 4
Ама да пуснат и до летището
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 17
По-ниска цена ще увеличи пътниците.
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 48 Не харесвам 3
Нека остане, много е удобен.
отговор Сигнализирай
2
и аз
преди 6 години
Харесвам 39 Не харесвам 4
Малеее , Скопие с 9 линии няма проблеми, а ние се чудим дали да задържим 4
отговор Сигнализирай
1
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 73 Не харесвам 0
Е, защо да не остане постоянен, ако е обмислен и финансово обезпечен. Дори и 3 лева да е, не виждам проблем да се прибереш от цънтъра на София до Люлин за 3 лева посред нощ. Иначе теслата е 15-20 лева. А така всички доволни и пътници и Общината.
отговор Сигнализирай
Новини