IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Фандъкова отчете: Провалихме се в комуникацията за "Графа"


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

65
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
За "Графа" всички софиянци видяхме че се провалихте но не ми се мисли за третия лъч на метрото който се строи в момента и минава през Овча купел до Горна баня през едно поле наричано "Барите" с подпочвени води.Пълно мълчание....как се преодолява това, и дали изобщо се преодолява.
отговор Сигнализирай
64
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
ХЕЙ, ЗАБИЯТ СИ ГЛАВАТА В КАЦАТА С МЕД ЯДАТ ЛИ ЯДАТ И НЯМА СПИРАНЕ! ДЪРЖАВАТА НИ ЗАПРИЛИЧА НА РАЗПОКЪСАНА ...
отговор Сигнализирай
63
Провинциалистка
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Да си отива, но наказание няма ли да има?Такива като нея са на всяка крачка и после резилите им плащаме ние.Крайно време е, да им се бърка в джоба и всяка жаба да си знае гьола.
отговор Сигнализирай
62
Фог
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Какво се сърдите на жената, тя откъде да знае какви са били плановете за Графа. Изми си ръцете със зам.кмета. Голям професионалист бил, на 28 години. Кога натрупа стаж и опит. Тя го е назначила и трябваше да подаде оставка, заедно с целия си екип, в който няма един кореняк софиянец. Та те нямат връзка с града ни, затова рушат историята на София
отговор Сигнализирай
61
По ул.Граф Игнатиев
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 4
жилищните сгради на места са отдръпнати назад, пред тях тротоарът е доста широк. Това е направено още навремето, защото там се е предвиждало да бъдат стълбите, водещи към спирките на подземния трамвай.В 300-хилядна София се е считало, че ул."Граф Игнатиев" е много оживена и надземен транспорт там е опасен. Днес поне 7 пъти повече хора живеят в София, "Граф Игнатиев продължава да е една от най-оживените улици, но вече нищо не пази там пешеходците от трамвая, който е вече безшумен.
отговор Сигнализирай
60
Самоковлийке,
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
Защо не се допиташ до германски и японски фирми, за колко време биха направили ремонт на тази улица, колко ще струва той и какви ограничители ще сложат, за да запазят живота и здравето на пешеходците?Още в Царство България е проектиран ПОДЗЕМЕН ТРАМВАЙ, който да минава под платното на "Граф Игнатиев", защото още тогава се е отчитало, че улицата е тясна и надземният трамвай е опасен за пешеходците, но все пак там е нужен обществен транспорт.По онова време София е била с 300 000 жители. А днес?
отговор Сигнализирай
59
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
Марш обратно на село!
отговор Сигнализирай
58
тая уфсъ
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
не разбра ли, че мръсния въздух е от горенето на дърва, въглища, гуми, *** и т.н., ама пак напира - стикери на автомобилите щяла да слага...айде сега да одерем пак бедните та да не минават през половин София, а ще ги катериме на колела и автобус, дори и да трябва да прекарат нещо-с рейса.ПАК ГЛАСУВАЙТЕ ЗА ТАЯ САМОКОВСКА ПИОНКА
отговор Сигнализирай
57
9926
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
Тая жена упорито отказва да признае СВОЯ ПРОВАЛ като кметица на столицата. Само редовен, евтин градски превоз с логично прокарани маршрути може да бъде някакво решение за мръсния въздух. Провалът с "Граф Игнатиев" е лично неин. Бездомните кучета все така си вилнеят. Улиците са непочистени. Градинките саа изоставени. За училищните ремонти в София три ефективни присъди са малко. За нейното тостраняване са достатъчни спирките без сушина, без завет, без сянка. Прахосаните средства са милиарди.
отговор Сигнализирай
56
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 4
По-добре да сложат метални парапети като по тротоарите около училищата. Да ги сложат там, където до неотдавна бяха външните ръбове на тротоарите.Няма да е много естетично и ще може да се пресича само на определени места, но поне пешеходците ще са в безопасност!При сегашното положение е само въпрос на време трамваят да закачи чантата или палтото на някого и да го повлече. Да не говорим пък, че е безшумен и много хора ще тръгват да пресичат без да погледнат дали зад гърба им не идва трамвай.
отговор Сигнализирай
Новини