IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Криза! При заплата от 1800 лева – няма шофьори за автобуса


Обратно в новината

Коментари Коментари

247
до 265
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 7
Ти за 2000 лв нето не би ли работил или си някъв богопомазан...Така ги пишете тези цифри, колкото да не заспите....
отговор Сигнализирай
246
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
V kvargal Nadejda ima mnogo ucheni shofiori ama te ne si napuskat rodnia grad, rodnata kasta, jenata, decata, tastata....te sa mestni patrioti....da n sa ludi...da si izostaviat rahata v mahlata, za betonnite panelni kletki v Mladost, Lulin, Vrajdebna, Volen, Ovcha kupel, Darvenica i Dealmano Dealbero....
отговор Сигнализирай
245
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
Поне рейсовете започнаха да сменят, но пък да не купуват такива без отваряеми джамове, че лятно време в 204 направо е ужас, задух страшен. Идеята на тези рейсове е да се пуска климатик, но явно шофьора не го пуска, пуска си само за себе си, а и той има джам дето се сваля.
отговор Сигнализирай
244
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
Принципно тираджиите в Европа взимат средно около 2000-2500 максимум Евро. Всичко друго е лъжа и измама.
отговор Сигнализирай
243
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
Е то на всеки договора е различен от заплатата. По договор си на минимална, а всичко останало ти се дава като бонус за постигнати резултати, нощен труд, и т. н.Идеята на работодателите е, когато поискат да започнат да ти дават само сумата по договор и ти сам да се махнеш. Но вече от година и половина насам няма кадри за никакви позиции. Чистачка се търси с познати и пак не намериха и наеха външна фирма да чисти. Няма хора за никаква работа. Ако някой идва 3 дена в седмицата на работа пак е ок
отговор Сигнализирай
242
от бореца
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
Б.о.к о и фъндъка да хващат волана, но и там няма да се справят, а сарайпаша ватман с лява резба.
отговор Сигнализирай
241
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 5
E, kakva kriza e tova....tova e mir, pokoi i chist vazduh okolo bruksel 1.....nemate shofiori, ama to i patnici nemate, nemate i garaji daje...zatui ima golemi totalni razprodajbi v imotnite firmi...po 2, 3, 4, 5 imota iskat da prodavat za cenata na edin...a naokolo sa samo lebedi, katerichki, gurunita , beli divi volove, mufloni i vakli mustangi ...a novite autobusi moje da gi prodadete ili varnete na proizvoditelite...nali sa v garancionen srok...
отговор Сигнализирай
240
до Шуробаджанащина
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
пич с С категория автобус ще гледаш само на спирката, като пишеш глупости поне бъди грамотен....тез автобуси за да са в движение май им трябва поддръжка, имаш ли на идея колко персонал е това и ли си от дървените философи дето като не зная какво да кажат и все съкращават администрация..
отговор Сигнализирай
239
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 5
Те пък българските тираджии едни платени... 1500 лв. чисто.Турските правят два пъти по-малко курсове и получават два пъти повече пари.
отговор Сигнализирай
238
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 8
Нема таквиз шофери на аутобуси като софийските, невъзпитани, спират когато си искат на коятоси искат спирка и ако тичаш да ги хванеш дават мръснa газ. Карат така, сякаш карат своят Голф 3, само газ и резки спирачки.
отговор Сигнализирай
Новини