IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Криза! При заплата от 1800 лева – няма шофьори за автобуса


Обратно в новината

Коментари Коментари

17
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 50 Не харесвам 0
Няма шофьори, но пък в Мевере-то на държавна хранилка и привилегии са над 60 000-при държава с около 6 млн население-1 на 100 човека-мевереец. Съкратете меверето и милицията, направете съкращение в комунистическите служби-разни дансаджииници, гедебопщини,убовщини-с новото име и като нямат друг избор ще карат автобуса. Прекалено много лица са нищонеправещи, и затова няма кандидати да работят.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 28 Не харесвам 0
До Роми болИмаме 1 милион роми--абе ти т.н. роми, братчеди на ром-ул и рем ли са? Щото аз знам за ***-гани - джипси им викат по цял свят ...
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 45 Не харесвам 0
Даам някакъв работодател се изцепи, че давали "европейски" заплати. Добре, тогава да вкарат работници от Германия, Холандия, Франция, а не за 200 е на месец от Украйна и Молдова...
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 39 Не харесвам 3
Някакви български работодателчета ревяха по медиите, че тук имало минимална работна, ами добре, да уважим искането им да въведем минимално почасово заплащане да кажем 10 лв. на час, което е около 1/10 от това в Дания например...
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 38 Не харесвам 0
Тия пак нямали кадри ... сега пък шофьори... до вчера бяха черноработници, оня ден пък се търсеха инжИнери, а миналата седмица даскали ...
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 32 Не харесвам 1
А за кражбата с частните линии нищо не казват?Публична тайна е, че най-дългите като маршрут градски автобусни линии са дадени на точно определени частни превозвачи, с безумна цена на километър, която после се отчита, където трябва.Дори преди няколко години на един от тези превозвачи СО, "без да иска" му беше превела 6 млн. повече и стана скандал за 5-6 дена.Е после същият тоя поиска да си направи частно министерство на транспорта през лоби в парламента...
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 87 Не харесвам 1
Крайно време е българските медии да започнат да използват нетните заплати в дописките си, а не брутните!Като отидеш в магазина всички ти искат истински пари, а никой не те пита каква ти е брутната заплата
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 31 Не харесвам 5
до 12 Викаш много по- малко е напрежението и стреса в работата на шофьор на градски транспорт, отколкото на склададжия? Кефиш!
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 54 Не харесвам 1
Пробвайте 3500лв заплата колкото на някой клатикуровец пък може да стане.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 38 Не харесвам 1
До АнонименНе 1500, а по-скоро 1300 лв., и то както пишат с всички класове, извънредни и нощни...
отговор Сигнализирай
Новини