IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Третата линия на метрото – готова през 2025-а


Обратно в новината

Коментари Коментари

24
Te4o
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
До 23На който му трябват пари да кандидатства за средства от оперативните програми. Никъде не е казано, че парите са за София. Като няма качествени проекти за по населените места, няма да има и пари. Не ме разбирайте погрешно, аз съм за това България да се развива на всякъде. Дразня се от коментари като твоя, вместо да кажеш да почне да се строи като в София- ти и завидя... чисто Българско мислене.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 6
В София трябва да се спрат европейските пари, столицата може сама да се издържа! Европейските пари трябва да отиват за останалата част от България! Стига с тази София! Софиянци не виждат по-далече от носа си и си нямат представа хорицата как живеят извън София.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 9
Яко крадене ще пада пак. С парите досега похарчени от ГЕРБ за метрото в София, трябваше вече да има поне 20 линии на метрото обхващащи цяла София.
отговор Сигнализирай
21
опетков
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
До дрън Ако прочетеш внимателно ще разбереш, че срокът до 2025г е за участъци, които изобщо не бяха част от трета линия, а са някакви разклонения и удължения. А основната част ще бъде завършена през 2020г., което си е доста приличен срок. Освен това само 8 км от учасъка се строят с европейски пари, а останалите 3 станции с пари от общината. Но такива сте, нахални и неблагодарни софиянци, че с парите на ЕС за цялата държава се строи само в София, вместо да се построят магистрали до Видин и Калот
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 14
ЕС трябва да спре да субсидира най-голямата и с най-голям бюджет община в страната. София трябва да може да си построи инфраструктурата от която има нужда без чужди подаяния. Стига се е групирала с бедни региони, за да се излъжат че инвестицията ще развие региона, а всъщност ще задълбочи мизерията в по-западналите региони
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
До odpoНе си съвсем прав. Там от двете страни влизат тунелните машини и се срещат по средата. Рабонитят процес е организиран така че, след машината да остава защитен, достъпен и готов за последващи довършителни работи тунел. Веднъж оптимизиран, процесът върви с постоянна скорост от няколко десетки метра на ден. Промени в темпа и забавяне има само в участъците с промяна на геологиятал Докато в метрото на всеки 700 м до км има станции, които изискват промяна в режима на работа и т.н.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
И да вземат да го завършат това трасе в Овча купел, че цените на квадратен метър жилище подминаха тези на районите с изградено метро, защото щяло да има метро в района. И балона, като се спука, смях :)
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
"България черпи от опита и е съизмерима с най-големите градове в Европа и света", грешката е вярна - държавата ни е съзимерима с големи градове, но не и столицата ни.
отговор Сигнализирай
16
Софиянец
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 10
Хора, четете, следете и тогава коментирайте. Сроковете са си точно така, както е написано.Информирайте се и следете. И да, факт е че повечето инфраструктурни проекти се случиха през управлението на герб.
отговор Сигнализирай
15
odpo
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 10
тунела под ламанша е изграден за ~7 години (87-94) и е малко над 50 километра! А ние строим метро линия от 21 км за 6 години (минимум) - СМЯХ В ЗАЛАТА, МОЛЯ хахахахахахах
отговор Сигнализирай