IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Фандъкова: Разреждането на линиите не е решение!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

21
Ф.С.В.
преди 5 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
Смешни и жалки сте!!! Купувате автобуси за милиони а нямате 100 шофьора "на кръст"Рискувате живота на стотици пътници като принуждавате останалите будали да шофират по 16 часа на ден --УЖАС!!
отговор Сигнализирай
20
Не ги слушайте
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 10
Да се вкара по един паяк по главните булеварди на София и всички спрели незаконно да се вдигат. Ето готови пари за вдигане на заплати на шофьорите. Да се налагат допълнително такси за шофиране в идеален център през деня от 8.30 до 17.30 (по 10 лв. на влизане) - ето допълнителни средства. Да се наложи с данък всички дизели и по-стари от 25 години в държавата - ето допълнително пари (а не да сме коша за *** в Европа). Да има глоби по 50 лв. за фас на улицата веднага от полицай и всичко ще е ОК!
отговор Сигнализирай
19
До кмет Франдъкова
преди 5 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
Това, че сте обикновена даскалица го знае цяла БГ. Това, че не ставате за кмет го знаят 2 млн. жители на София. Какво ТИ пречи да направите едно изследване със симулационен модел на пътникопотока като функция на ПРЕНАСЕЛЕНИЯ град. Очевидно ти пречи липсата на експертиза. Насъбахте се разни роднини и съпартийци и...."ремонтирате" Графа вече 1 година.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
Всеки ден използвам колата си, за да отида на работа и причината е много проста - нямам удобен транспрот. Разстоянието е 8 км , с автобусите ми отнема 1 час, а с колата два пъти по-малко...и каква е логиката да се кача на градския питам аз. Не мога да разбера едно защо пътната мрежа не бъде преработена и да бъде удобна за хората, с по-чести автобуси и адекватни маршрути. А какво ще стане ако всички ползващи автомобили решим за един ден да слезем от тях и се качим на градския?
отговор Сигнализирай
17
До Край
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Точно обратното е на това, което всеки ден пишеш.Първо по света няма градове с подобно на София устройство. Второ, това, по което може да се сравнява като параметри София, са гъстота на населението, брой на населението, площ, използване на автомобили, удобство за използване на градския транспорт, ниво на организация на движението и паркирането. За съжаление в България сме зле по тези показатели, вкл. и в София. При малка гъстота на населението и малко използване на колите, имаме задръствания.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
фандък ти си голяма фасуляга - сигурно такива те избраха нещастница недна...
отговор Сигнализирай
15
мекат кекат всякакви
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Аз пък избягах от София,селянията не се търпи,а за капак и селяндурка за кмет ни натрисат!
отговор Сигнализирай
14
КМЕТИЦАТА ЛЪЖЕ!!!
преди 5 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
Тая е лъжкиня. Преди повече от година ИЗЛЪГА, че ще махне мутренската автокъща и чалгарската кръчма от Борисовата градина. ЛЪЖА!!!Не само, че още са си там, но мутрите се построиха и покрив да не им вали на скъпите мутренски коли. КМЕТИЦАТА ЛЪЖЕ!!!
отговор Сигнализирай
13
Край
преди 5 години
Харесвам 18 Не харесвам 3
Градовете с подобно на София устройство в Европа разчитат ОСНОВНО на градски транспорт. Колите са притиснати с всякакви данъци такса за влизане в центъра и платено паркиране, а градския транспорт е фаворизиран с бус ленти и предимства на светофарите.Тука госпожата потисна градския транспорт и го направи скъп. Резултата е задръстена с коли София и средна скорост от 15 км/час. тази женица може само да дава поръчките на който и каже Борисов.
отговор Сигнализирай
12
До 4 Тинев
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 6
Ами точно за такива като теб пишат. Какво се възмущаваш? Водачите на градския транспорт в София от край време са провинциалисти, т.е. твои съселяни, които драпат със зъби и нокти да живеят в София.
отговор Сигнализирай
Новини