IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Жена пострада при тежко ПТП в столичния "Младост"


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

22
Skk
преди 5 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Да аз минах от там. Бяха се ударили, към платното за цариградско. Колат беше завъртяна и беше бутнал оградата по стедата. Един бесмъртен полицай скачаше от спрелите коли в средата, към платното за завиване в ляво (което беше празно, освен аз), без да се оглежда. За малко и него да го пишат в новините!
отговор Сигнализирай
21
Младост
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Най-смешни са ми зомбираните дето повтарят като папагали, че сега колите били много, а тогава били малко. Е, повече бяха колите минаващи по булеварда от сега, заради много по-високата скорост тогава, а и всички ленти бяха свободни за колите. Сега има куп светофари и спираш, чакаш, спираш, чакаш, ... в една лента, а тогава с 50 км/час си минаваш бързо в една от двете ленти и въпреки многото коли, те не изглеждаха много, както е сега изглеждат, въпреки че са по-малко.
отговор Сигнализирай
20
Младост
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
През 80-те години по Малинов, тогава Л.Живкова, нямаше катастрофи, но нямаше и светофари, освен пешеходния на 43-ти блок. Другите два светофара, на Деница и на отклонението за Младост 1А, на практика не ги пускаха да работят, освен за по 1-2 дена в годината. Като завиех от Цариградското шосе към Младост, не спирах никъде по булеварда и минавах за 2 минути до Бетоновия възел, където завивах. Сега за това разстояние ми трябва много-много време и за зомбираните изглежда, че колите сега са много.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Малинов никога няма да е Тодор Александров за съжалние.
отговор Сигнализирай
18
Гост
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
До Анонимен 18Много си зле! Преди 1989 г. нямаше толкова много коли, но явно само си чел или слушал някъде за тези неща. А и този булевард не беше това , което е сега.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
Интересното е, че колите по Малинов са доста малко, но за онези 80% изглеждат много. Причината да са малко е ясна - задръстванията като следствие на изключително лошата организация на движението по този булевард, който на практика е единствения изход на 150 хилядния Младост към Цариградско шосе и ж.к.Дружба. Колкото и парадоксално да звучи, преди 1989 година по бул. Малинов преминаваха 10-20 пъти повече коли, в сравнение със сега - просто нямаше светофари и нямаше задръствания.
отговор Сигнализирай
16
Гост
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Всяка сутрин псувам този , който е измислил светофарите да работят на този режим. Докато го нямаше прдължението на булеварда към околовръстното всичко си беше що - годе нормално, от няколко години е Ад. На спирка ХМС в посока Младост всеки ден има изсипани камъни от товарните камиони. Това е трагичен булевард ама на кой ли му пука.
отговор Сигнализирай
15
Баш кметица
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Нов булевард ,но направен некадърно ремонт.Единственото спасение за Младост е премахване на автокъщите на Горубляне от Метро до десния завой за Младост .Булеварда става двойно по широк от Метро на долу става еднопосочен както си беше.Целия път покрай ВИК става вътрешен булевард с излаз на околовръстното покрай СБА и гаражите.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Малинов под моста на Цариградско-валне дъжд и се дажиш на новия асафалт щото няма отоци.
отговор Сигнализирай
13
хмм
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
Квартала сигурно е с най-добрият достъп на градски транспорт. Не разбирам на къде отиват всички тези хора с колите. Малинов е редовно задръстен. С метрото се стига по-бързо до центъра - веднъж го тествахме с приятели СУ - Бизнес парк. Като се набиха в задръстването и светофарите..доста постояха.
отговор Сигнализирай
Новини