IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Столичани на бунт за камера на КАТ след поредната смърт на пътя


Обратно в новината

Коментари Коментари

19
един друг
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 4
И аз съм съгласен с камерите. На всеки пешеходен светофар да слжат камери за да се види какво е количеството пешеходци минаващи на червено. Активен шофьор съм от 25 години и положението става все по-зле. Пешеходците са едно разпасано стадо.
отговор Сигнализирай
18
До 20
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Има клип на който се вижда как детето претичва булеварда на дъжд,на който на паветата нямаш сцепление да спреш и шофьора който го блъска няма никаква видимост заради колата до него.Детето просто изтичва пред колите.На 15години трябва да знаеш как се пресича улица.Шофьора няма никаква вина
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Варна - новият бул. Левски, пасарелка и подлез през 100 м. *** пресича 6 платна и прескача оградата по средата.
отговор Сигнализирай
16
Е какво
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 11
До ЕДори момчето, съболезнования на родителите му, да е минало на червено, онзи трябвало ли е е да кара като луд и да не спре. Дори да му е светило зелено на шофьора, това оправдава ли го да убие човек. Ще кара със скорост, при която може да спре. Това е град, а не състезателна писта! Поне да кара в лявото платно, като като бърза толкова. Виновен е шофьора, а не детето! Да е ясно.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
На паветата при дъжд няма никакво сцепление. Паважът от XIX век на някои може да им се струва носталгично красив, но в XXI век е неподходящ за пътна настилка. Не се движим с файтони все пак.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Българските чиновници, чакат да стане най-страшното за да си размърдат дебелите и безполезни Задни части, все едно те деца нямат! Колко *** и безполезен трябва да си, за да не си мърдаш пръста за нищо и да чакаш само края на месеца да си прибереш държавната заплатка?
отговор Сигнализирай
13
ДО 12
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
АМИ АКО ВОДАЧА НА АВТОМОБИЛА СЕ Е ДВИЖЕЛ С 90 КМ/Ч - 25 М/СЕК. А НЕ 50 КМ/Ч 13,89 М/СЕК. И МОМЧЕТО ГО ВИЖДА НА НАД 50 М. И СИ Е НАПРАВИЛО СМЕТКАТА ЧЕ ЩЕ ПРЕСКОЧИ КАКТО ПРАВИМ ВСИЧКИ НА ТОЗ БУЛЕВАРД ПАК ЛИ ВОДАЧА НЕ Е ВИНОВЕН.
отговор Сигнализирай
12
Истината
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 3
Истината е, че шофьора трябва да следи цялата пътна обстановка, а не само да гледа скоростомера му да не слиза под 100 км/час в града. Освен с маркировка, пешеходните пътеки са обозначени и със знаци, но кой да гледа. Колко от шофьорите знаят, че продължението на тротоара е пешеходна пътека, равносилна на зебра и без да е очертана или обозначена с знак? Колко от шофьорите предвиждат, че пешходеца ще започне да пресича и намаляват предварително скоростта? Колко от шофьорите спират, когато пешеход
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 5
ТОЗИ СВЕТОФАР Е ЕДНО НЕДОРУЗОМЕНИЕ ЗАЩОТО АКО СВЕТИ ЗЕЛЕН ЗА ПЕШЕХОДЦИ ПО ЦАР бОРИС ТРАМВАЙНОТО ПЛАТНО МОЖЕ ДА Е ЧЕРВЕН ЗАЩОТО ТРЯБВА ДОПЪЛНИТЕЛНО ДА СЕ НАТИСНЕ НЕГОВИЯ БУТОН ПРИ КОЕТО ВАТМАНИТЕ ТРЪГВАТ И ЗА ТЯХ АКО Е ЗАБРАНЕНО ЗАЩОТО И ЗА ПЕШЕХОДЦИТЕ Е ЧЕРВЕН СИГНАЛ
отговор Сигнализирай
10
Истината
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
По пътя за Княжево се шофира с 60-90 км/час на паветата, при ограничение до 50 км/час. Доста шофьори искат там паветата да се сменят с асфалт, за да шофират с 100-200 км/час, при ограничение до 50 км/час. В това е проблема - масовото неспазване на правилата, заради пълната липса на контрол за спазваенто им.
отговор Сигнализирай