IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Зелена, Синя... Общината готви удар срещу колите и с Червена зона в София


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

43
Hex
преди 5 години
Харесвам 24 Не харесвам 0
До До 39Не забравяй, че времето е пари. За да отида до работа трябва да сменя 3 вида транспорт и час и половина времетраене. Така че е доста скъпо.
отговор Сигнализирай
42
До 38
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Не си прочел внимателно новината. 14000 хиляди изоставени автомобила за 10 години и половина., т.е. сега едва ли са повече от 200-300, най-много 500. С други думи изоставаени автомобили са най-незначителния проблем.
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
До Анонимен 43А Вие сте Инженер, може би... или Урбанист, че правите такива заключения?
отговор Сигнализирай
40
Кирил
преди 5 години
Харесвам 23 Не харесвам 0
При 85% запълняемост, не мислим за публични паркинги в периферията на центъра, а за по-скъпо паркиране. Логично, нали? Да има после пари за добре монтиране на Гафа.
отговор Сигнализирай
39
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Муттите няма как да си покажат возилата в Люлин, ще трябва да се бръкнат двойно, за да ги лайквват в центъра!
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 18 Не харесвам 1
Паркинги!!! Достъпни като цена и като инфраструктура. Другото е грабеж.
отговор Сигнализирай
37
До 39
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 12
Кое е скъпо на градският? Годишна карта е само 360лв. Няма гражданска, гуми, поддръжка и т.н. разходи като при автомобил.Хубав велосипед също е 1000+лв
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 23 Не харесвам 0
Това прекалено умно решение ще доизмести колите от центъра в кварталите с метро станции. Не виждам защо обшината иска да изпокара кварталите и центъра. В центъра да бъде празно за кеф на фъндъчките, а по кварталите да стане ад. В момента в София идват ежедневно коли чак от Благодвград даже. Заради магистралите София се напълни с другоселци, но хората не са виновни, след като фирмите имат офиси само в София. Това е решението. Офиси в Перник, Елин Пелин, и т. н.
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 19 Не харесвам 3
Улиците на София не са предвидени за велоалеи. Предвидено е велосипедите да се карат по улиците, но вместо това велосипедистите най-нагло карат по тротоарите. Това е положението - няма как да се правят велоалеи в досега изградените квартали на София, без да се вземе тротоара от пешеходците или без да се затапи и без това задръстеното автомобилно движение. Пълно е с примери за безумни велоалеи - на Раковски, на Дондуков, на тротоара в Младост, ... списъка е дълъг колкото са велоалеите.
отговор Сигнализирай
34
Алф
преди 5 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
Всички коли от лозенец в момента са в покрайнините и там отново проблем с паркирането и така целия град е леж а истинския проблем е градоустройството а не колите на хората
отговор Сигнализирай
Новини