IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Трамваи, тролеи... Столична община купува нови ековозила за 218 млн.


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

26
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Според изследване по поръчка на Столична община, 96% от замърсяването с фини прахови частици приписвано на автомобилите е от самото дим движение и вдигане във въздуха на прахоляка от неизмитите улици и 4% е от ауспусите на автомобилите. Колкото е по-голямо превозното средство, толкова повече замърсява. Един тролей замърсява колкото 3-4 автомобила. Замърсяването с ФПЧ е заради отоплението, а през лятото е в нормите. Другите замърсявания са пренебрежимо малки - до 10% от доспустимите норми.
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До НужноКлиматиците си работят, ама как да ги пуснеш, като трябва да си крадеш нафта, а климатикът ще ти стопи разликата в изгореното гориво така...
отговор Сигнализирай
24
Нужно
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Страхотно. Обаче след това да ги почистват редовно и както трябва, а не да почернеят отвътре за 1 месец. И да пускат запис за ограмотяване на селташко поведение, в градския транспорт, че вътре не се яде, не се пие, пази се чисто, при нужда да се отстъпва място на родители с деца и на възрастни хора. Забравихме как да се държим човешки! На автобусите от предната доставка, да им проверят климатичната система, че вече спряха да работят!!!!
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Хубава инициатива. Едно не ми е ясно. Защо всички цял свят налива пари в електрическите автомобили? Метанът не е ли икономически по-изгоден от автобусите на батерии?
отговор Сигнализирай
22
Пак го изтрий
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
Коментар 1 е писал БРАВО, но кое му е БРАВОто на китайските машинки?!
отговор Сигнализирай
21
БПФ
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
До БившВъпросът е - кой ще се върне там, където хъхpeците могат да го ограбят до шушка безнаказано и чак когато го заколят за да му вземат последните 10 лева, "полицията" ще се сети да се задейства? Това е проблемът, който по времето на ТКЗС го нямаше - хората на село въобще не си заключваха къщите и лятото спяха на широко отворени прозорци, намиращи не са 1.70 височина над улицата, защото едно време милицията здраво биеше, когато трябва... а не трепереше над "човешките права" на престъпниците
отговор Сигнализирай
20
БПФ
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Пачaврата фъндъкова се прави, че не разбира, че само едно хъxрeшко кюмбе в гетото замърсява повече от един дизелов автобус.Ползата за природата от електрически автомобили и автобуси е твърде спорна, докато те се зареждат с ток, произведен от въглищни електроцентрали... ама за да проумееш това е нужно поне малко мозък.
отговор Сигнализирай
19
1234
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 6
И защо пак 220 млн за софия? До кога този град ще убива България?
отговор Сигнализирай
18
До 16
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Лекувай се пуберете,не видял и не преживял истинският ад когато го нямаше метрото. Претъпкани трамвай,автобуси,тролеи,често висящи извън вратите хора,,Другарю отстъпете ми от крака" и вопъла,,Сбийте се навътре". Климатик ли,то въздух за дишане нямаше бе ***.
отговор Сигнализирай
17
Знаещ
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До 1948. Всичко помня, но да правя евала на някой, който си върши работата няма да стане. Бих казал "браво" но... винаги това "но"! Кражбите са космически приятелю, а ти си припомни какъв е бил бюджета на СО при онези кметове. 1 млрд и 700 милиона?!? Къде отиват тия средства не се вижда. Та така...
отговор Сигнализирай
Новини