IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Гратисчиите в София намаляват - вече са едва 7%


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

34
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Християн Петров - директор на ЦГДебилност явно е раздал безплатни абонаментни карти на всички циг***ни в София, само на 7% не, защото гратисчиите са от този етнос.Очаквано при следващото му изокване по медии че е раздал и на тези 7% безплатни карти.
отговор Сигнализирай
33
Да допълня...
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
До Карта не си заслужав 28 Така е. Купуваш карта , на другия ден се гътнеш и картата отива на кино. Със заемите е същото. Така е във всичко.
отговор Сигнализирай
32
Я па я..!
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Това е нормално при тези "евтини " билети.Работиш половин час да си купиш билет.
отговор Сигнализирай
31
vlady
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До АнонименТочно обратното - нормално е абонаментните карти да са изгодни за да се купуват масово и да има гарантирани приходи за дружеството при по-малки разходи за поддръжка на билетната система. Нормално е месечната карта да е колкото 30 билета, тримесечната колкото 75-80 така всички пътуващи редовно си купуват карти, при цена на месечната карта 100 билета и тримесечната 220 много малко хора ще купуват карти съответно приходите ще намалеят, разходите за билетната система ще нарастнат.
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 7
Софиянци още се возят гратис, както през Бай Тошово време.И парното им е гратис и се плаща от цяла България.Още живеят през социализма.
отговор Сигнализирай
29
някой
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
тия 7% ги отчетоха, защото линиите, където са големите гратисчии, никой не ги проверява. Всека сутрин в метрото ме проверяват, а там най-малко гратисчии има, но явно имат да изпълняват поръчка да оправят статистиката. Никой не вярва на лъжливите Ви статии.
отговор Сигнализирай
28
Непълно инфо
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Как ги изчислиха тези 7%?Ромите влизат ли в това преброяване?Никой не ни съобщава 1) каква част от пътниците в софийския обществен транспорт са от ромски произход и 2) каква част от тях си купуват карти или дупчат билети? Дали поне половин процент правят това?
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Доста погрешно е решението на Фандъкова да оскъпи билетите за сметка на абонаментните карти, които са също доста скъпи, но в сравнение с билетите изглеждат евтини. Резултатът се вижда - пътуване гратис и пътуване с личен автомобил вместо с градския транспорт. Принципно една неперсонализирана месечна карта за всички линии трябва да струва колкото 50-100 билета, а не както Фандъкова направи 35-40 билета. Тримесечната трябва да е колкото над 220 билета, а не под 100, както е сега.
отговор Сигнализирай
26
Карта не си заслужав
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Това е при сравнение с брутните заплати, но трябва да се сравняват нетните заплати, т.е. чистата сума, която получаваме след всички задължителни удръжки и сега през 2019 абонаментните карти струват 4 пъти по-голям процент от нетната минимална заплата в сравнение с 1989, а през 2017 бяха пет пъти по-скъпи.
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Прави ми впечатление, че контрольорите са 100% далтонисти - виждат и глобяват само белите пътници. За команчи, ирокези, апачи и други племена, съставляващи електората на управляващатга шайка, няма глоби, няма санкции, актове - нищо. Като ученик и студент пътувах гратис всеки ден и просто спринтирах, като ме свалят контролните шкембета. Но сега ми се налага да пътувам редовен, защото работя и нямам време да бягам, да споря със селски чичаци и бракувани полицаи и да се занимавам с глупости.
отговор Сигнализирай
Новини